Skip to main content

Hallo, van de week heb ik bijna een hele dag besteed aan het repareren van mijn modem, en een ander exemplaar geprobeerd, vervolgens kom ik een envelop bij toeval tegen die in de reclame was beland en KPN mij verzocht te betalen, ik keek naar decembert en het was betaald, dus ik daccht foutje.

Om 2 uur later te ontdekken dat het over de maand November ging, grr direct betaald en wacht nu 2 dagen op mijn internet, wat ik inmiddels zie als eerste levens behoefte 

Ik hoor niks krijg geen mail of ander bericht, en dat na de echt gruwelijke ervaring begin dirt jaar, waar ik dacht een simpel contact af te sluiten en mijn nummer die al al 20 jaar had en als zelfstandig ondernemer het belangerijkste stuk gereedshap voor mijn bedrijf.

na tientallen telefoonjes met support en 4 maanden abbonoments geld betaald te hebben op een nummer die ik nooit heb gebruikt, maar het moest zei klanten service anders kon ze niks voor me doen, en na 4 maanden, kom ik ineens voor het feit te staan dat een ander mijn nummer had en definitief buiten mijn bereik kwam.

 

Ik zeg je 100 % eerlijk dat die gebeurtenis mijn fallisement heeft veroorzaakt, corona kwam net opzetten, maar werkewn in de bouw leed er nauwelijks onder.

En nog steeds zie ik dat nummer hier op de site staan. 

Het ijskoud liegen van klanten service om mijn nummer te behouden 4 maanden lang, ik vind het absoluut zo onvoorstelbaar, en heeft me met ook wat andere prive verlies, mijn tot een zombie en depressief door te gaan.

 

Maar nu wil graag mijn internet terug, er zijn nooit betalingen gemist tientallen jaren lang, maar afsluiten is na enkele weken een feit, het beeld van de KPN van vroeger daar is helammal niks meer van over, en wordt net zolang uitgemolken als mogelijk is.

 

graag contact.

 

*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Hallo, ik heb asl ee3n week geen internet en geen tv helemaal niks !!

Min KPN inlog ID komt niet overheen met wat ik thuis aan internet heb.

dus kan ook niet betalen via dit systeem !!!!!

heb de rekening al lang betaald maar nog steeds geen internet.

las ergens dat je nog eens 25 euro moet betalen maar ik weet niet waar?????

 

graag spoedig hulp.

 

E F vasn Gent

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

 

Beste @Eddyss, welkom en excuses voor de late reactie. Je bent inmiddels wel weer aangesloten, zie ik. Gelukkig maar! Kan ik op dit moment nog iets anders voor je betekenen? Ik hoor het graag.Â