Skip to main content
Beantwoord

Hebben wij glasvezel?

  • February 12, 2020
  • 9 reacties
  • 122 keer bekeken

Hoe kan ik testen of ik een glasvezel aansluiting heb?

Beste antwoord door wjb

Zit er een kabeltje tussen de DSL poort van de Experia Box en het ISRA punt of tussen de WAN poort van de Experia Box en de NTU (glasvezelmodem)?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 12, 2020

Zit er een kabeltje tussen de DSL poort van de Experia Box en het ISRA punt of tussen de WAN poort van de Experia Box en de NTU (glasvezelmodem)?


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 13, 2020

Hoi @Doppinda 
Klik deze link eens aan vul je postcode en huisnummer in en zie je bij:
 

FttH
Beschikbaar

small_green_check-86092b2a0359339f780028aa7bcec83a24fe0ac463977050fa8f103e519dd345.png
Distributiepunt(en)
REGG

Dan heb je een glasvezelaansluiting in je huis. 
Dat wil nog niet zeggen of het aangesloten is, maar dat kun je weer zien als je @wjb zijn opties volgt.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 13, 2020

 

 

 

 

Welke poort van de Experiabox word er gebruikt? De grijze DSL poort of de WAN poort?

 


wjb
Wijsgeer
  • February 13, 2020

Welk type Experia Box staat er op het onderste plaatje?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 13, 2020

Welk type Experia Box staat er op het onderste plaatje?

Er staan er nu 4, en ze staan op volgorde van v10a aflopend naar v8 :wink:


wjb
Wijsgeer
  • February 13, 2020

Welk type Experia Box staat er op het onderste plaatje?

Er staan er nu 4, en ze staan op volgorde van v10a aflopend naar v8 :wink:

Dus op de nu één na onderste staat een V9. Dat ding herkende ik niet eens meer, zo lang terug is het dat ik die in levende lijve heb mogen aanschouwen. :wink:


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 13, 2020

Hier hangt de v9 nog altijd in de meterkast hoor, en hij doet het prima :blush:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2020

Hartelijk dank voor jullie reacties. We hebben glasvezel!!


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @Doppinda, welkom! Leuk om te zien dat je er met de hulp van de heren hierboven uitgekomen bent!