Skip to main content
Antwoord

Heeft KPN genoeg klanten. Glasvezel laat al drie jaar op zich wachten

• June 25, 2025
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Richard van Gool
Nieuwkomer

Heeft Kpn nog wat te zeggen over hun eigen netwerk?

Bij ons is het glasvezel geblazen , maar nog niet aangesloten.

Dit duurt al 3 jaar ,de onderaannemer zegt dit niet meer aan te sluiten.

Kpn zegt ga naar Glasnet, Glasnet zegt ga naar Volker Wessel.

Glasnet zegt nu het word ooit aangesloten als ik een onderaannemer vind die dit wilt doen.

Of Kpn heeft niets te vertellen, of ze hebben genoeg klanten.

Mvg.Richard

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Richard van Gool ,

Je kunt jouw glasvezelstatus bekijken op deze website: 

https://www.kpn.com/glasvezelnetwerk/mijn-status

KPN heeft de intentie uitgesproken om heel Nederland aan te sluiten op glasvezel. Daar zijn ze inmiddels een mooi eind op weg, maar er zijn ook nog heel wat adressen/wijken/steden aan te sluiten. Dat kan helaas niet allemaal binnenkort gebeuren. Er zijn uiteraard ook plaatsen die ergens achter in de rij staan. Niet heel Nederland is in een paar jaar aangesloten. Daarvoor ontbreken simpelweg voldoende “handjes”. 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Hallo ​@Richard van Gool ,

Je kunt jouw glasvezelstatus bekijken op deze website: 

https://www.kpn.com/glasvezelnetwerk/mijn-status

KPN heeft de intentie uitgesproken om heel Nederland aan te sluiten op glasvezel. Daar zijn ze inmiddels een mooi eind op weg, maar er zijn ook nog heel wat adressen/wijken/steden aan te sluiten. Dat kan helaas niet allemaal binnenkort gebeuren. Er zijn uiteraard ook plaatsen die ergens achter in de rij staan. Niet heel Nederland is in een paar jaar aangesloten. Daarvoor ontbreken simpelweg voldoende “handjes”. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Richard van Gool. Welkom op de KPN Community! Het kan soms even duren voordat het glasvezeltraject wordt afgerond en dat het even stilligt is niet zo vreemd, maar 3 jaar is wel wat lang. Ik wil wel eens voor je kijken of ik wat meer informatie voor je kan achterhalen en/of er binnenkort wat staat te gebeuren. Kun je eens je profiel aanvullen met achternaam en postcode en huisnummer? Dan kom ik er hier weer op terug.