Skip to main content

Beste lezer,

In welke app en waar kan ik dit aanpassen (screenshot) zodat mijn super wifi punt niet meer met de kabel vast moet aan de modem? Dat schijnt na de update van de v10a modem te kunnen. Graag hoor ik van u verder bedankt

Checken of je nieuwste software hebt:

Inloggen in je v10a via 192.168.2.254

Ga naar: OverviewRouter information

Heb je versie 5.00.49_build487-owl ?

Zo ja, dan kan je Superwifi los van v10a.


Ja die heb ik.

Maar er staat dat je de wifi in de app moet aanpassen maar welke app moet ik gebruiken en waar aan te passen?

Heb het namelijk al geprobeerd maar dan blijft het lampje van de kpn super wifi rood terwijl hij vlak in de buurt staat van de modem.


Ja die heb ik.

Maar er staat dat je de wifi in de app moet aanpassen maar welke app moet ik gebruiken en waar aan te passen?

Heb het namelijk al geprobeerd maar dan blijft het lampje van de kpn super wifi rood terwijl hij vlak in de buurt staat van de modem.

 

De KPN thuisapp 


Ik zit met hetzelfde probleem. Zo makkelijk als het in de 'thuis app staat’ is het niet. In de thuis app aanpassen wil ik best proberen maar waar in de app? Dat kan ik niet vinden (zojuist ook een topic hierover geplaatst) 


Ik zit met hetzelfde probleem. Zo makkelijk als het in de 'thuis app staat’ is het niet. In de thuis app aanpassen wil ik best proberen maar waar in de app? Dat kan ik niet vinden (zojuist ook een topic hierover geplaatst) 

ik had het ergens ook gevraagd en kreeg dit als antwoord maar hier lukt het niet zonder kabel hij heeft alleen super wifi als er 1 direct aan de modem vast zit