Skip to main content

Hoi 

Ik heb een vraag , voor dat ik overstapte naar glasvezel 1gb had ik heel trage internet toen had ik 100 mb  en 30 upload , maar met 2 apparaten aan word traag , met gamen poppetje reageert traag op control , wanneer ik een speedtest doe op laptop alles meet goed , speedtest op ps5 doen krijg ik 95 mb download en 2 tot 5 upload ! nou ben overgestapt naar glasvezel met de hoop dat dit probleem zou over zijn !? Nee hoor !! ben al 1 maand met glasvezel , speedtest op laptop meet alles goed 925 downl  920 upload ! maar op ps5 haal ik 920 dowl en 2 upload constant ! Gister waren 3 apparaten tegelijkertijd aan samen met ps5 ! Had ik helemaal niet kunnen gamen ! Poppetje reageert heel traag op control !  Iemand weet misschien wat het probleem kan zijn ? Alles is bekabeld! Alleen laptop is op wifi ! Heb een paar keer modem en die glasvezel apart gereset , maar niks veranderd! Ik hoop dat iemand me kan helpen 

bedank alvast 

Ik gebruik hier zelf geen KPN modem of Fritzbox maar een UXG Lite van Ubiquity en ervaar geen last haal hier op de speedtest van Sony 650 mbit en 945 down.

Weet wel dat er meer mensen zijn met problemen maar dat lag aan het KPN modem na aansluiten eigen modem was het weg. (dus geen experia box of fritsbox er tussen)

 

Pingtijden liggen hier met Cod rond 2 a 3 ms en fortnite ook

Ik heb een asus axe 16000 rechtstreeks op glas vezel en het is gewoon kut


Ik gebruik hier zelf geen KPN modem of Fritzbox maar een UXG Lite van Ubiquity en ervaar geen last haal hier op de speedtest van Sony 650 mbit en 945 down.

Weet wel dat er meer mensen zijn met problemen maar dat lag aan het KPN modem na aansluiten eigen modem was het weg. (dus geen experia box of fritsbox er tussen)

 

Pingtijden liggen hier met Cod rond 2 a 3 ms en fortnite ook

Ik heb een asus axe 16000 rechtstreeks op glas vezel en het is gewoon kut

Speedtest wel goed 940 940 ping


Ja ik hoop het ook voor je dat het beter is, maar ja dat moet wel want slechter kan niet!! Hahah

Haha


Ik gebruik hier zelf geen KPN modem of Fritzbox maar een UXG Lite van Ubiquity en ervaar geen last haal hier op de speedtest van Sony 650 mbit en 945 down.

Weet wel dat er meer mensen zijn met problemen maar dat lag aan het KPN modem na aansluiten eigen modem was het weg. (dus geen experia box of fritsbox er tussen)

 

Pingtijden liggen hier met Cod rond 2 a 3 ms en fortnite ook

Ik heb een router van tp-link ac5400 toen gekocht om in bridge mode te zetten maar dat kon niet want kpn heeft geen bridge mode dus heb t maar zo gelaten. Maar wat jij zegt wat je hebt gedaan waardoor t goed gaat wil ik ook maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen. Ik heb er geen verstand van. Maar ik wil dat wel proberen voordat ik glasvezel ga laten en weer terug ga naar kabel. Want al die andere providers die glasvezel hebben gaan toch via kpn dus t zal wel dezelfde zooi zijn denk ik. Toch? 


Is niet zo moeilijk hoor, maar je router moet vlan enzo ondersteunen 


Is niet zo moeilijk hoor, maar je router moet vlan enzo ondersteunen 

Ja snap ik maar je moet verstand van hebben met wat je doet en moet sommige dingen instellen in de router hoe ik lees , nee ik denk niet dat ik ga proberen in ieder geval dankjewel voor jullie tijd en hulp. 


Reageer