Skip to main content

@Paul_ : @Rutger_ : @Thomas 

Adres: moeder.

Glasvezel NT geheel uitgevallen! Zelfs power lampje is uit. Ik vermoed kapotte adapter van de NT. (na ca. 9¾ jaar continu bedrijf)

HELP gevraagd.

Bericht geplaatst via 4G verbinding om 00:13)

Ooooh 😱.
 

Kun je niet beter bellen? De mods zijn er niet meer, toch? Succes in ieder geval. 


Hoi, @Anneke-Anna . Er kan nu toch geen nieuwe adapter komen, noch een monteur. Hopelijk heeft het morgen direct een zetje via de mods hier.

Ga nu weer off line, want gebruik nu m'n 4G bundeltje (de kleinste :wink: ).

(Geplaatst om 00:49)


Goedemorgen @PeterG, ik heb het monteur ingepland en je storingsbundels toegevoegd!

De monteur heb ik meteen maar op het eerstvolgende tijdsvak gezet: 12-08-2021 tussen 10:00 en 12:00


Goede morgen @Thomas 

Ik begrijp dat je zowel mijn moeder als mij van een storingsbundel hebt voorzien. Heel fijn. Zeker vandaag! :wink:  :birthday:

Is het ticket naar kpn netwerk?


Werkt weer!

Monteur nog lekker aan de koffie. 

Dank. Dank. 

(geplaatst 10:20)


Ah top! Volgens mij was het ticket naar onze eigen monteurs.
Fijne verjaardag nog! :tada:


Ah top! Volgens mij was het ticket naar onze eigen monteurs.

Klopt, @Thomas . Fijn dat er zo snel een 'gaatje’ in de planning zat. :grinning: .

Ik zie de 100 GB maar als verjaardagscadeautje :wink::hugging: . En ik zie ook dat die prio heeft op de standaardbundel. De telefoon staat dus nog maar op 4G en de laptop via de Hotspot. Mot (geen typfout) er toch een béétje gebruik van maken, toch!

Alle NT's hier in het dorp zijn dik 9 jaar oud. Die zulllen de komende maanden ook wel omvallen! :grin: