Skip to main content
Beantwoord

Herhaalberichten retourneren apparatuur KPN

• April 12, 2021
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Henk3572
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Heb hetzelfde probleem heb abonnement opgezegd, retourdoos ontvangen en hierin de apparatuur (modem, 2x tv ontvanger, 2x afstandbediening) retour gestuurd. Krijg nog steeds meldingen dat alleen de modem ontvangen zou zijn, terwijl alle genoemde apparatuur in dezelfde doos is verzonden. Klantenservice verwijst mij naar chat op de website, zie nergens een chat waar ik het verzendbewijs naar toe zou kunnen sturen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Henk3572. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je alle gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb het daarom gelijk kunnen doorgeven aan onze logistieke afdeling. Je mag deze en eventuele toekomstige brieven hierover als niet verzonden beschouwen en je ontvangt geen boete. Onze excuses voor de verwarring.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 13, 2021

Hoi @Henk3572. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je alle gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb het daarom gelijk kunnen doorgeven aan onze logistieke afdeling. Je mag deze en eventuele toekomstige brieven hierover als niet verzonden beschouwen en je ontvangt geen boete. Onze excuses voor de verwarring.

Henk3572
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 13, 2021

Bedankt voor de reactie. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Henk3572 Graag gedaan!