Skip to main content

heb alles-in-1 opgezegd. Apparatuur terug gestuurd. Krijg mail dat er modem ontbreekt, terwijl ik deze retour gestuurd heb. Hoe corrigeer ik dit?

Hoi @GvdM2 

Welkom op het Forum van KPN.

 

De afgelopen weken is het erg druk geweest bij de pakketbezorgers, maar ook zeker in het magazijn van KPN, waardoor er zaken zoals retourzendingen wat vertraging hebben oplopen.
Al begrijp ik zeker, dat je nu graag wilt weten waar de teruggestuurde modem is gebleven, omdat het volgens de ontvangen e-mail nog niet retour is gekomen (cq ontbreekt).

Via het forum kan een KPN Moderator voor jouw even gaan kijken binnen je gegevens, wat de status is? maar ook om te zien of het modem alsnog netjes is binnen gekomen?

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummer
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een moderator je gaat voorzien van antwoord hierop.


Beste,

dank voor de reactie.

Ik zal de details toelichten ter verduidelijking van mijn vraag: ik heb alle (!) KPN spullen (modem, digitale ontvanger, etc) allemaal in 1 pakket terug gestuurd. De ontvangst van alles, behalve de modem, is bevestigd door KPN. Echter, voor de modem wordt aangegeven dat hij ontbreekt, terwijl ik hem in dezelfde doos heb gevoegd. Blijkbaar is er iets misgegaan bij de ontvangst afdeling.

Ik zou dit graag gecorrigeerd willen hebben door KPN, aangezien ik een ´aanmaning´ kreeg dat de modem ontbrak, terwijl ik die terug gestuurd heb.

Met vriendelijke groeten

Geert


Hoi @GvdM2, welkom! Dank voor het melden. Ik vermoed dat er in het magazijn een mix-up is ontstaan, waardoor je nu deze herinnering hebt gekregen. Je mag de mail die je hebt gekregen negeren. Wellicht krijg je nog één keer een herinnering, die mag je ook negeren.