Skip to main content
Antwoord

Herstelafspraak 17 oktober kabelbreuk buiten woning is afgezegd, sindsdien geen nieuwe afspraak

• October 21, 2025
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds maandag 13 oktober heb ik geen internet en tv.

Een monteur van KPN heeft vastgesteld dat er sprake is van een kabelbreuk buiten de woning.

Op vrijdag 17 oktober stond een afspraak met de aannemer gepland, maar deze heeft om 15:30 uur afgezegd.

Ik heb tot drie keer toe aangegeven dat ik niet akkoord ga met uitstel en dat de aannemer dit met KPN moest opnemen.

Sindsdien is er geen nieuwe herstelafspraak gemaakt.

Wij wachten nu inmiddels 9 dagen zonder vaste verbinding.

De noodmodem en Digitenne zijn slechts noodvoorzieningen; ik verwacht dat het structurele probleem met spoed wordt opgelost.

Ik verzoek KPN dringend om deze storing te escaleren naar de buitendienstcoördinatie en mij binnen 24 uur te informeren over de concrete herstelplanning.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Sytzedokkum. Welkom op de KPN Community, al is reden dat je je hier meldt niet zo leuk. Zo lang zonder vaste diensten zitten, wordt een mens niet veel blijer van om het zacht uit te drukken.

Echter is dit een plek waar klanten elkaar vooral helpen en waar wij als moderator wat sturing geven aan de gesprekken. In dit geval kun je het beste contact opnemen met de telefonische helpdesk, zodat zij verdere acties voor je kunnen uitzetten. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Ik hoop in ieder geval dat je zo snel mogelijk weer internet en tv hebt via de vaste lijn. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 21, 2025

Beste ​@Sytzedokkum het forum is geen verlengstuk van de KPN klantenservice, je kunt een klacht indienen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

Hoi ​@Sytzedokkum. Welkom op de KPN Community, al is reden dat je je hier meldt niet zo leuk. Zo lang zonder vaste diensten zitten, wordt een mens niet veel blijer van om het zacht uit te drukken.

Echter is dit een plek waar klanten elkaar vooral helpen en waar wij als moderator wat sturing geven aan de gesprekken. In dit geval kun je het beste contact opnemen met de telefonische helpdesk, zodat zij verdere acties voor je kunnen uitzetten. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Ik hoop in ieder geval dat je zo snel mogelijk weer internet en tv hebt via de vaste lijn.