Skip to main content

Hallo,

Ik heb eind 2022 een glasvezel abonnement aangevraagd bij KPN. Er moest nog echter nog wel een glasvezelpunt worden aangesloten in mijn huis. Tot die tijd had ik nog gewoon internet van een andere provider. 

Na 1,5 jaar, in maart 2024 is het glasvezelpunt geïnstalleerd door KPN netwerk. Ongeveer 2 weken later is ook het glasvezelkastje geplaatst door een KPN monteur. Het lukte de monteur niet om dit glasvezel kastje te activeren bij KPN omdat de aanvraag te lang geduurd heeft in het systeem. Ik heb dit later nog eens telefonisch geprobeerd, maar zonder resultaat. 

Op 24 april 2024 kreeg ik opeens een mail dat mijn KPN abonnement is geactiveerd en het internet van de andere provider is stopgezet. Het glasvezelkastje werkt nog steeds niet, dus sindsdien heb ik geen internet (behalve via een dongel die ik tijdelijk kan gebruiken). 

Op 30 april 2024 is hier weer een KPN monteur voor langsgekomen. Maar die had hetzelfde probleem, activeren lukt niet omdat de aanvraag zo lang geduurd heeft.

Deze monteur zou het bij een andere afdeling neer leggen die het probleem hopelijk zouden kunnen oplossen. Ik heb hier echter nog niks van gehoord. 

 

Mijn vraag is dus eigenlijk: Is mijn probleem bekend bij KPN? en is al iemand mee bezig? 

Ik hoop dat dit probleem snel opgelost kan worden, want ik heb nu dus al meer dan een week geen internet. 

 

 

 

Ik voeg ook een foto toe van het glasvezel kastje, deze blijft heel snel op rood knipperen bij alarm.

 


Probleem is opgelost. Internet werkt :)


Gelukkig @BDicou! Fijn dat het toch gelukt is. 😁

Heel veel plezier met je glasvezelverbinding en mocht je in de toekomst ooit eens ergens vragen over hebben, maak hier gerust weer een topic aan!


Reageer