Skip to main content

ik heb net een nieuw modem geinstalleerd. ik heb de wifi uitgezet maar er blijft toch straling. Ik heb thuis een zoon met zware elektrohypersensitiviteit.

Dan zou ik die straling ergens anders zoeken. Als het wifi uit staat zendt het modem niks meer uit. 

Dan zou ik die straling ergens anders zoeken. Als het wifi uit staat zendt het modem niks meer uit. 

het modem van de buren waarschijnlijk wel

Het is opgelost. Verkeerd gekeken en gemeten toen de wifi nog aan was. Voor de buren heb ik stralingswerende verf.

Mooi dat je zelf de oplossing meldt hier.
Mag ik vragen, er is dan ook geen (werkende) mobiele telefoon in huis mag in aannemen ?

En geen magnetron en geen Dect telefoons neem ik aan.

Dus niets wat straling geeft.

Mooi dat je zelf de oplossing meldt hier.
Mag ik vragen, er is dan ook geen (werkende) mobiele telefoon in huis mag in aannemen ?

En geen magnetron en geen Dect telefoons neem ik aan.

Dus niets wat straling geeft.

Normaal staat mijn mobiel op vliegtuigstand en af en toe zet ik hem aan en beantwoord ik berichten. Het meeste doe ik aan een bedrade computer waar ook whatsapp en zo op staat. Ik heb een telefoon met draad. Geen moderne televisie, geen magnetron. Mijn zoon kan ook niet tegen deTV-ontvanger en kijkt dus via de computer.

Ik had geen idee dat je daar zo gevoelig voor kon zijn.

Hij is wat gevoeliger dan de meesten. Maar er zijn meer mensen die problemen hebben.

Normaal staat mijn mobiel op vliegtuigstand en af en toe zet ik hem aan en beantwoord ik berichten.

Wat voor verbinding gebruik je dan ? wifi of mobiel internet, dat maakt voor de zendsterkte veel uit nl.

Citaat uit :

Wat belangrijk is voor de veldsterkte is het vermogen van de zender en de afstand.
Een wifi of dect heeft weinig vermogen want kan(hoeft) niet ver te reiken.
Het is wel 2 richtings verkeer, dus er zit ook een zender in het apparaat in je hand.
Bellen met een GSM heeft een sterkere zender nodig want moet naar de mast reiken en dan ook nog door muren ed heen komen.
En die hou je dan doorgaans ook nog aan je hoofd.
Dus als je die wel gebruikt dan hoef je je over rest geen zorgen te maken.

Helaas kan een “slimme “telefoon” “  niet op een draad werken, of toch wel misschien, weet ik niet, wie wel ?

Mijn zoon kan ook niet tegen deTV-ontvanger en kijkt dus via de computer.

Het scherm van een computer of TV is doorgaans ongeveer gelijk nmi qua techniek.

Meer van mijn goedbedoelde berichten over dit onderwerp op dit forum vind je zo :
https://eu.startpage.com/do/dsearch?query=%2Bkeesyagi+straling+site%3Ahttps%3A%2F%2Fcommunity.kpn.com

Reageer