Skip to main content

Hallo, ik krijg het zwarte glasvezelkastje niet over de muuraansluiting geschoven. De laatste centimeter gaat niet en ik krijg het niet doorgedrukt. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo, ik krijg het zwarte glasvezelkastje niet over de muuraansluiting geschoven. De laatste centimeter gaat niet en ik krijg het niet doorgedrukt. 

Niet verstandig om in een bestaand draadje van 8 maanden terug verder te gaan. Altijd nieuw draadje maken.

Ziet het bij u er uit zoals de foto’s hierboven? Toon anders even foto’s van uw situatie.

 


Hallo, ik krijg het zwarte glasvezelkastje niet over de muuraansluiting geschoven. De laatste centimeter gaat niet en ik krijg het niet doorgedrukt. 

Niet verstandig om in een bestaand draadje van 8 maanden terug verder te gaan. Altijd nieuw draadje maken.

Ziet het bij u er uit zoals de foto’s hierboven? Toon anders even foto’s van uw situatie.

 

Misschien vergeten om de beschermdop te verwijderen?


@John M. Dat kan soms inderdaad lastig zijn. Is het nog gelukt? Mocht je niet verder komen dan kan je altijd even bellen met 0800-0402 en dan een afspraak boeken met een installatiemonteur. 


Tis opgelost. Gewoon een erg vervelende connectie. Hiervoor tóch het blauwe klepje handmatig opengezet waarna het wel lukte om het kastje er overheen te schuiven. 🤔


Fijn dat het toch gelukt is John en dat je dit nog even met ons hebt gedeeld! Mocht er nog een keer wat zijn dan weet je ons te vinden!