Skip to main content
Antwoord

Hoe dien ik een klacht in over de diensten van KPN?

• May 26, 2025
  • 10 reacties
  • 182 keer bekeken

digiton
Helper
Forum|alt.badge.img

Het is belachelijk dat je niet meer normaal een klacht over de diensten van de KPN kan indienen.  Al enkele dagen hebben wij een paar keer per dag dat het internet wegvalt (wifi en kabel). Ook het mailverkeer geeft met regelmatig problemen en men kan enkel een belafspraak maken. Lekker simpel en behoorlijk klant onvriendelijk. En dan leuk aangeven dat er geen storingen zijn, mooi wel.

Dus waar kan ik aangeven dat het internet steeds wegval (tv blijft goed).

Beste antwoord door digiton

Nieuwe modem gekregen na bezoek kpn winkel (enige mogelijkheid). Lijkt er op dat probleem voorbij is. Nu maar hopen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 26, 2025

Nja, het makkelijkste is om gewoon met KPN te bellen (0800-0402) en te vragen of er wat kan worden gedaan. Zo niet of er een monteur kan worden aangestuurd. Bij een monteur ben je verplicht om akkoord te gaan met eventuele kosten. 9/10 worden deze niet aangezet alleen dit is om te voorkomen dat een monteur ergens naar toe gaat waar iemand de dsl kabel in de telefonie poort heeft gedaan bijvoorbeeld. 

Als u echt een volledige klacht in wilt dienen kan dit ook. Dit doet u dan via het online klachtenformulier.

• May 26, 2025

Hoe zit de tv ontvanger aangesloten? Rechtstreeks met een utp kabel op de Experiabox of KPN Box? Zit er nog een switch of iets dergelijks tussen?

Heb je er 1 of meerdere?

digiton
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 26, 2025

rechtstreeks

digiton
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 26, 2025

Er is een algehele storing in eindhoven, maar als je de app gebruikt geeft deze aan dat er geen storing is. Heel vreemd en waarom geeft de app dat niet aan.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@digiton, het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat je verbinding steeds wegvalt ☹️ Hoe weet je van de algehele storing in jouw regio? Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice en is dit aan je uitgelegd? 

Mocht je nog niet gebeld hebben, je kunt voor verstoringen zoals deze, waarbij de hele verbinding er uit ligt, 24 uur per dag contact met ons opnemen! Ook is het mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

digiton
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 27, 2025

digiton
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 27, 2025

Vanaf afgelopen vrijdag valt alles dagelijks met regelmaat uit. Ook opnames van TV zijn dan niet te zien.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hmm, ik krijg op basis van de problemen die jij ervaart, toch niet het idee dat dit om een algemene storing gaat ​@digiton 🤔
Ik wil je dan ook echt aanraden om contact te zoeken met onze klantenservice, zodat jouw lijn en apparatuur goed doorgemeten kunnen worden! Dit kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt.

digiton
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • June 5, 2025

Nieuwe modem gekregen na bezoek kpn winkel (enige mogelijkheid). Lijkt er op dat probleem voorbij is. Nu maar hopen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah kijk aan, dan lijkt er toch iets niet helemaal pluis te zijn geweest met je modem ​@digiton