Skip to main content

Hoe gaat KPN ervoor zorgen dat mijn wifi ‘normaal’ blijft functioneren? Geen oplossingen meer met een app of met een telefoontje. Ik werkt huis en wifi is een must.

Mijn zonnepanelen hebben regelmatig aantal x per dag geen verbinding. Ik moet deze elke keer opnieuw opstarten om de wifi verbinding weer tot stand te brengen. Dit aan/uit zetten is schadelijk voor de installatie (heb ik over geïnformeerd). Gaat KPN dit betalen?

Ik heb vaak contact gezocht met KPN, met app etc.   Nu weer aantal keer per dag. Ik ben afgelopen 2 weken thuis en merk dus dat de wifi er regelmatig uitknalt. Als ik dit niet had geweten dan had ik nog niet gemaild, maar ben het echt helemaal zat. Laatste contact met iemand van klantenservice was goed. Als probleem blijft dan moet er een monteur komen was zijn reactie. Hij vond het ook erg vervelend.

IK heb langere tijd terug alle draadloze wifi-’schotels gekocht die er zijn, heb dus flink geïnvesteerd maar het wordt er niet beter op.  WIE OF WAT GAAT ME HELPEN EN ZORGEN DAT DEZE WIFI SHIT is opgelost.  Ik ben echt helemaal zat en boos. 

Ik weet niet meer wat te doen. EN het ligt NIET AAN DE APPARATUUR VAN MIJN TV, of zonnepanelen, of wat dan.  

Ook krijg ik een melding via de app van KPN dat ik in aanmerking kom voor een ‘ kado’ omdat ik zo’n goede klant ben. Dan wordt me toegezegd dat ik wordt teruggebeld ..maar je raad het al..niets meer gehoord.

O en ik vergat nog:

Tijdens het zelf testen meldingen zoals: downloadlestfout,  Er is een socketfout opgetreden tijdens de Downloadtest. Probeer het later nog eens.

OF:

speedtests:  download. 5.3.  en upload. 7.0.  of een score van  5.2. en 3.3 of een score van download 1.6 en upload 0.0 


Heb je de wifi manager al eens gebruikt


Werkt de bekabelde pc of laptop wel goed? Heb je tv van kpn en zoja werkt dat goed?


Welk merk omvormer heeft u voor de zonnepanelen. 


Hoi @De Beambte en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat er vanuit de community al wat goede en gerichte vragen worden gesteld en ben dan ook benieuwd naar je antwoorden/bevindingen. Vanuit daar denken we graag verder met je mee om te kijken wat er in jouw situatie nodig is om dit probleem te verhelpen. Hoor dus graag weer van je.