Skip to main content
Antwoord

Hoe het KPN modem aan te sluiten op de glasvezelaansluiting?

• April 23, 2025
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Eerder van KPN overgestapt naar Odido. De monteur heeft destijds een Huawei kastje opgehangen welke is afgekoppeld van de NT ontvanger (zie gele draad), deze werkt nu niet meer. Kan ik het KPN modem nu direct op dit Huawei kastje aansluiten?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Duidelijk, bedankt! Ik heb daar geen voedingsadapter meer van helaas. Die nu in de Huawei zit is een 12 volt, zou ik die gewoon kunnen gebruiken?

Een nieuwe voedingsadapter kun je via de klantenservice aanvragen ​@David Groenenboom. Mocht het nodig zijn kun je ook een afspraak maken voor installatie via de collega's van de klantenservice. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• April 23, 2025

Nee. Dat is niet de bedoeling. Misschien zal het wel werken. Maar het is de bedoeling dat je die rechse helft waar " NT" op staat weer links hangt en daar de KPN Box op aan sluit. 

Heb je daar de voedingsadapter nog van?

Duidelijk, bedankt! Ik heb daar geen voedingsadapter meer van helaas. Die nu in de Huawei zit is een 12 volt, zou ik die gewoon kunnen gebruiken?

• April 24, 2025

Duidelijk, bedankt! Ik heb daar geen voedingsadapter meer van helaas.

Waarom niet? Heb je de weggegooid? Why?

Die nu in de Huawei zit is een 12 volt, zou ik die gewoon kunnen gebruiken?

Kals is groot dat het stekkertje niet past. Moet je die niet terug sturen naar Odido? 

Duidelijk, bedankt! Ik heb daar geen voedingsadapter meer van helaas.

Waarom niet? Heb je de weggegooid? Why?

Die nu in de Huawei zit is een 12 volt, zou ik die gewoon kunnen gebruiken?

Kals is groot dat het stekkertje niet past. Moet je die niet terug sturen naar Odido? 

Ik heb geen idee, waarschijnlijk gedacht dat het van het oude modem was.... stom! Even een nieuwe regelen dus.

Bij de overstap van KPN naar Odido moest de installateur ook iets ompatchen in onze wijkkast. Zou dat nu ook niet moeten gebeuren nu we weer teruggaan naar KPN?

• April 24, 2025

Bij de overstap van KPN naar Odido moest de installateur ook iets ompatchen in onze wijkkast. Zou dat nu ook niet moeten gebeuren nu we weer teruggaan naar KPN?

Ja.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Een nieuwe voedingsadapter kun je via de klantenservice aanvragen ​@David Groenenboom. Mocht het nodig zijn kun je ook een afspraak maken voor installatie via de collega's van de klantenservice.