Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik 4G buitengebied aanvragen?

• October 21, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Hoe kan ik 4 G buitengebied aanvragen?

Beste antwoord door Flitsend

Beste ​@Grietje76 

Als je hier recht op hebt kun je dit zelf aanvragen via de MijnKPN app of je abonnementsbeheer omgeving op de website. Als je klikt op je internetabonnement voor thuis (aangegeven met de naam van je adres) en dan abonnement wijzigen, staat er een optie voor sneller internet buitengebied. De eis is wel dat je een relatief modern abonnement hebt, op hele oude abonnementen kan dit niet. 

Als dit niet lukt kun je rechtsonder op deze pagina een terugbelafspraak maken en dan neemt KPN contact met je op om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Beste ​@Grietje76 

Als je hier recht op hebt kun je dit zelf aanvragen via de MijnKPN app of je abonnementsbeheer omgeving op de website. Als je klikt op je internetabonnement voor thuis (aangegeven met de naam van je adres) en dan abonnement wijzigen, staat er een optie voor sneller internet buitengebied. De eis is wel dat je een relatief modern abonnement hebt, op hele oude abonnementen kan dit niet. 

Als dit niet lukt kun je rechtsonder op deze pagina een terugbelafspraak maken en dan neemt KPN contact met je op om te kijken wat de mogelijkheden zijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 21, 2025

Ik heb inmiddels contact gehad, ik had idd een verouderd abonnement 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat fijn dat je er via onze klantenservice uit gekomen bent ​@Grietje76, dankjewel voor het delen!