Skip to main content

Goede morgen,

Van de week had ik een storing op het internet en belde naar medewerker. Uiteindelijk stuurde diegene alles door naar de backoffice en moest ik een afspraak maken voor een monteur. Inmiddels is er kennelijk toch iemand geweest die het probleem op afstand heeft opgelost maar ik wil dus de monteur afzeggen. via alle aanreikingen zoals ga.kpn/monteurannuleren - chatbot - telefonisch is er geen mogelijkheid de monteur voor morgen tussen 8 en 10 af te zeggen en komt diegene dus voor niks. Is er hier iemand die dat kan annuleren van d medewerkers?

Niet meer nodig, er belt net een medewerker om de afspraak af te zeggen vanuit zijn systeem.


de monteur voor as donderdag 13 juni 2024 hoeft m.i. niet te komen. Glasvezelkast is aangesloten. Kunt u checken op afstand of eea werkt??? 


Sorry, maar ik heb geen ontvangst op de TV, dus is er toch wat fout gegaan met het opzetten van de glasvezelkast. Jammer!!


@Antonymus Het forum is geen chat dienst. Als jij toch een monteur nodig hebt dan zou ik even bellen met 0800 0402