Vanwege het bedienen, aansluiten van apparatuur, dient de snelheid van het thuisnetwerk/modem/wifi verlaagd te worden van 5 Gb naar 2,4 Gb.
Hoe kan ik dat regelen?
Vanwege het bedienen, aansluiten van apparatuur, dient de snelheid van het thuisnetwerk/modem/wifi verlaagd te worden van 5 Gb naar 2,4 Gb.
Hoe kan ik dat regelen?
Er is sprake van een KPN experia 12 modem en van te monteren buitenlampen, die alleen gekoppeld kunnen worden met een 2,4 Gb protocol.
Hallo
Hier staat de instructie:
Of specifieker voor de V10:
Deze voor de Box 12:
En deze voor de V 10A :
Beste Noordzee, dank voor je reactie. Bij het openen van mijnmodem.kpn kan ik mij niet identificeren voor mijn eigen modem. Er verschijnt direct een scherm met user “admin” al default ingevuld. Het wachtwoord achterop het modem (onderste regel, met jouw rode omlijsting) wordt niet geaccepteerd, waardoor ik niet in het vervolgscherm beland. Heb je een tip?
Heb je een tip?
Graag gedaan, maar verder dan de link naar de instructie kan ik je niet helpen.
Probeer eens een andere browser
Is het nog gelukt
Als het wachtwoord niet geaccepteerd wordt kan het zijn dat er al eerder eentje ingesteld is. Je kunt je modem terugzetten naar fabrieksinstellingen om hem terug te zetten naar het standaardwachtwoord achterop!
Dat gezegd hebbende, je experiabox zendt naast 5Ghz ook altijd 2,4Ghz uit. De meeste apparaten die alleen met 2,4Ghz werken zien het 5Ghz wifi ook niet eens.
Als je er toch issues mee hebt kun je 5Ghz natuurlijk gewoon uitzetten of een extra netwerk maken voor die apparaten met de stappen die Noordzee noemt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.