Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik een KPN aansluiting realiseren?

• January 11, 2025
  • 6 reacties
  • 74 keer bekeken

Hoi, 

Voor mijn woning in Amsterdam wil ik graag een KPN aansluiting realiseren. Echter is de internetverbinding die momenteel aanwezig is sterk verouderd. Graag kom ik met een expert in contact om de mogelijkheden te bespreken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• January 11, 2025

Dit is een koper aansluiting. Technisch werkt deze waarschijnlijk gewoon. Heb je het afdekkapje niet meer?

Je kunt een monteur laten komen. Die maakt er dan dit van:

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 11, 2025

Nee, huis wordt momenteel gerenoveerd. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Jdb123, welkom op onze community.
Ik denk dat een monteur hier wellicht het handigst is. Had je ook al een abonnement bij ons besteld? Op kpn.com/monteur vind je alles wat monteurs voor je kunnen doen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

Hi Thomas, op ons oude adres hebben we momenteel kpn. Dus dit abonnement nemen we graag mee. Ik zal eens verder kijken op de website. Is het nog mogelijk de koer verbinding te veranderen naar een moderne variant of zit dat er niet in? 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • January 15, 2025

Hi Thomas, op ons oude adres hebben we momenteel kpn. Dus dit abonnement nemen we graag mee. Ik zal eens verder kijken op de website. Is het nog mogelijk de koer verbinding te veranderen naar een moderne variant of zit dat er niet in? 

Beste ​@Jdb123 je kunt dan via onderstaande link met een postcodecheck kijken of KPN er al glasvezel heeft of dat er plannen zijn voor glasvezel in de naaste toekomst:

https://netwerk.kpn.com/

Succes.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Sorry ​@Jdb123, ik was helemaal vergeten te reageren. Als het nodig is zal de monteur de aansluiting veranderen maar dat is iets wat altijd ter plaatse besproken wordt met de monteur. Ik ben geen monteur dus pin me er niet aan vast, maar volgens mij gaat dat hier geen probleem zijn.

Wil je ons laten weten hoe het afloopt?