Skip to main content

Ik kom ethernet poorten tekort en ik las dat jullie een switch van hebben, wat zijn de kosten daarvan en hoe kan ik die bestellen? Thuiswerken op zolder met een wifi gaat heel moeizaam. Ik ou graag een directe kabel willen trekken maar kom helaas poorten tekort.

Hallo @Husnu ,

De KPN levert ook Switch – Netgear GS105E (kpn.com), ook grote zijn er te krijgen, zoals de Netgear GS108E.

Andere merken/uitvoeringen zijn er ook het is wel belangrijk dat de switch ondersteuning heeft voor ”IGMP snooping” anders wordt het een verstorend kastje.

Groet Bart


Hi Bart,

Dank voor je reactie. Kan ik als KPN klant deze niet kosteloos krijgen. Deze vraag werd meerdere keren gesteld en als reactie gekregen dat het ook kosteloos te regelen was?


Hallo @Husnu ,

Als er veel KPN apparatuur aangesloten moet worden wel (bv 4 TV ontvangers) , eigen apparaten niet.

Groet Bart


Zeker, ik heb nu wifi versterkers 3 stuks plus een kabel naar het tv. Voor op Zolder heb ik nu geen extra poorten meer. 


Nee @Husnu , helaas geldt het alleen voor het aantal TV ontvangers.

Een switch wordt gratis verstrekt wanneer de televisieontvangers alle poorten op de modem in beslag nemen. Bij de V10A 3 bijvoorbeeld, bij de V10 4. 


hallo @Husnu ,

Huur je de WiFi verstekers of is het eigendom klant ? De TV ontvanger is huur.

 

Groet Bart


Ik heb nu alles van KPN, alleen kom helaas poorten te kort waardoor ik op zolder heel moeilijk kan werken. Er staat nu een Wifi versterker maar die is ook beperkt. Dan moet ik helaas wat anders gaan kijken. 


Ik heb nu alles van KPN, alleen kom helaas poorten te kort waardoor ik op zolder heel moeilijk kan werken. Er staat nu een Wifi versterker maar die is ook beperkt. Dan moet ik helaas wat anders gaan kijken. 

Je kunt er hier 1 bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=129