Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een storing aan mijn glasvezelverbinding laten oplossen?

• December 16, 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Ik heb nu al een uur of 3 verbinding zonder internet, terwijl het daarvoor prima werkte. nu heb ik zowel de zwarte glazvezel box, als mijn fritzbox router aan en uit gezet, maar heeft niks gedaan. verder is het via fritz.box duidelijk dat het probleem niet aan de router licht, maar ik simpelweg geen internet binnenkrijg. 

Op de zwarte box staat dan wel een groen licht voor power, maar geen licht bij connection en een rood licht bij alarm. de online service tool gaf verder aan dat er een probleem was met de verbinding tussen thuis en KNP netwerk. en gaf zowel een rode kruis bij netwerkwijkcentrale als thuis fritzbox.

En aangezien de online service tool mij verder geen oplossingen gaf, behalve het maken van een afpraak met een monteur, waarvan de link vervolgens geen nummer of manier gaf om dit de regelen. is mijn vraag, wat moet ik doen om dit opgelost te krijgen?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Geen Internet Rood alarm licht even bellen met 0800 0402 als steekwoord ‘geen internet’ gebruiken, voor storingen en geen werkende diensten 24/7 bereikbaar.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Antwoord
  • December 16, 2025

Beste ​@Geen Internet Rood alarm licht even bellen met 0800 0402 als steekwoord ‘geen internet’ gebruiken, voor storingen en geen werkende diensten 24/7 bereikbaar.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Geen Internet Rood alarm licht en welkom bij de KPN Community. Bellen is hiervoor inderdaad de snelste en beste weg, als de storingscheck niks meldt. 

Dan kan mijn collega aan de slag en hopelijk is de oplossing dan ook snel gevonden. Is het bellen inmiddels gelukt? Ik ben benieuwd!