Skip to main content

Langdurige storing internet en tv gehad van 11 okt 2023 tm 15 okt 2023.

Op 18 okt medewerker van KPN ad telefoon. Compensatie toegezegd.

Nu paar maanden verder. Helaas niets. 

Opnieuw gebeld: boodschap u moet dit online doen.

Online lukt niet, immers langer dan 30 dagen geleden.

Wat nu?

Hoi @Frans Ca 

Welkom op het Forum van KPN.

Vervelend dat de compensatie is toegezegd, maar nog niet is verrekend met een factuur.
Hier heb je uiteraard ook gewoon recht op, en moet dus rechtgezet worden.

Een moderator kan binnen jouw klantgegevens kijken, wat de huidige stand van zaken is rondom deze compensatie, en je daarna voorzien van een antwoord.

Vul daarom alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan:

  • Klantnummers
  • 06-nummer
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • En in het veld “persoonlijk opmerkingen” zet je de laatste vier cijfers van je bankrekening neer.

Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk.
Zonder deze gegevens kan een moderator je helaas niet helpen!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een KPN moderator je gaat voorzien van antwoord hierop, maar het kan tijdens rustige momenten ook sneller gaan.


Hartelijk dank voor uw reactie.

Gegevens aangevuld.

met vriendelijke groet


Hi @Frans Ca, welkom bij ons. 

Dankjewel alvast voor je gegevens. Zou je ook willen toelichten wat er precies aan de hand was? 

Je zit hier overigens aan het goede adres, ik wil graag wel weten hoe het precies zit. Ik hoor graag van je. 


Dag Alex ( van KPN)

Dank voor je bericht.

Mijn relaas:

Van 11 t/m 15 okt 2023 storing internet en tv

Opgelost door KPN monteur aan huis op 15 okt.

Op 18 okt tel contact met medewerker KPN inzake compensatie, die mij voor stelt of maandelijks extra GB voor op mijn iPhone of verrekening op een volgend factuur (aantal dagen x 1/dertigste). Ook met de boodschap om aan de bel te trekken mocht verrekening uitblijven.

Paar facturen laten passeren, maar geen verrekening.

Donderdag 18 jan 2024 telefonisch contact met KPN medewerkster; traceert mijn gegevens maar zegt niets te kunnen terug vinden van de gemaakte afspraak op 18 okt.

“U moet het online aanvragen” is de boodschap, waarbij ik opmerkte dat zo’n aanvraag binnen dertig dagen moet gebeuren, bij mijn weten. Ik moest het toch echt online doen was haar reactie. Geprobeerd, maar dat gaat niet. Data van langer geleden pakt dit online aanvraag-programma niet.

Tot zover.

 

Hartelijke groet,

Frans


Misschien nog als aanvulling.

De monteur heeft het glasvezelkastje vervangen.
Ik heb sinds vorig jaar glasvezel, de toen geplaatste kastjes zouden erg kwetsbaar zijn.

Het nieuwe kastje is van een ander merk.

 

Gr Frans


Dankjewel voor je uitleg. Wat ontzettend naar dat het zo ingewikkeld is gegaan, mijn excuses. Ik heb de vergoeding zelf ingevoerd en afgerond op € 15,-, ik kan je nu in ieder geval verzekeren dat het op je volgende factuur in mindering zal worden gebracht. 


Dag Alex,

Dank voor je bericht en de actie.

Ja, ingewikkeld en langs elkaar heen.

Blij met je meedenken en het oppakken hiervan.

Nogmaals dank,

 

Groet,

Frans


Geen probleem, graag gedaan. Ik ben blij dat het nu geregeld is.