Skip to main content

Wij hebben al jaren snel internet via Ziggo. Ik wil niet NOG sneller internet, nergens voor nodig ook, sneller is namelijk duurder en ik vind het al duur genoeg. Toch blijft KPN mij monteurs sturen. Ik hoef geen glasvezel, ik ben tevreden met wat ik nu heb. KPN: hoe kan ik ervoor zorgen dat uw monteurs niet meer aanbellen?

Ik neem aan dat het hier om de aanleg van glasvezel gaat en niet om een abonnement te verkopen?


Laat ze gewoon de kabel binnen afmonteren, dan is het klaar toch? Dan heeft u zo'n doosje in de meterkast:

En daarna komen ze niet meer hoor. U hoeft geen abonnement af te sluiten, het kost u niets. En uw huis word er zeker meer waard door. Want eventueel toekomstige bewoners willen misschien wel glasvezel. 


stuur ze maar door naar delfgauw...


Laat ze gewoon de kabel binnen afmonteren, dan is het klaar toch? Dan heeft u zo'n doosje in de meterkast:

En daarna komen ze niet meer hoor. U hoeft geen abonnement af te sluiten, het kost u niets. En uw huis word er zeker meer waard door. Want eventueel toekomstige bewoners willen misschien wel glasvezel. 

Een goed advies. Als het een eigen woning betreft is het verstandig om het te laten aanleggen (bij huur bepaalt de eigenaar/woningbouwvereniging dat). Als het achteraf alsnog aangelegd moet worden kost dat een behoorlijk bedrag, Bovendien, mocht u ooit uw huis verkopen dat zal de beschikbaarheid van glasvezel een pluspunt zijn: er zijn ook mensen die niet van Ziggo gecharmeerd zijn. En tenslotte heeft glasvezel op termijn een beter toekomstperspectief dan coax.