Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik internet en TV aanvragen met Belgisch factuuradres?

• April 27, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Dirk Van Dijck
Nieuwkomer

Hallo,

Ik wens een zakelijk internet + TV abonnement te nemen op mijn adres: ****

Maar met als facturatieadres: ****

Hoe kan ik dit regelen? Want jullie website laat dit niet toe.

Mvg,

Dirk Van Dijck

Admin: bericht aangepast en privégegevens verwijderd

Beste antwoord door PeterG

Een Belgisch adres kan niet in het facturatie systeem. Zelfs al gaan de facturen via e-mail.

KPN mag volgens EU regels alleen in Nederland en dus met Nederlandse adressen leveren.

Informeer anders bij de Helpdesk voor bedrijven. Enne, ook dit telefoonnummer kan alleen vanaf een Nederlands telefoonnummer gebeld worden. Dat is 0800-0403 .

KPN zakelijk: http://kpn.com/zakelijk . (had je deze?)

De factuur gaat via e-mail. Dus wat is het bezwaar het Nederlandse adres daarvoor op te geven? Dan kan het wel.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 27, 2025

Een Belgisch adres kan niet in het facturatie systeem. Zelfs al gaan de facturen via e-mail.

KPN mag volgens EU regels alleen in Nederland en dus met Nederlandse adressen leveren.

Informeer anders bij de Helpdesk voor bedrijven. Enne, ook dit telefoonnummer kan alleen vanaf een Nederlands telefoonnummer gebeld worden. Dat is 0800-0403 .

KPN zakelijk: http://kpn.com/zakelijk . (had je deze?)

De factuur gaat via e-mail. Dus wat is het bezwaar het Nederlandse adres daarvoor op te geven? Dan kan het wel.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • April 27, 2025

Hallo,

Ik wens een zakelijk internet + TV abonnement te nemen op mijn adres: ***************, Nederland.

Maar met als facturatieadres:***************, ************************.

Hoe kan ik dit regelen? Want jullie website laat dit niet toe.

Mvg,

Dirk Van Dijck

Hoi Dirk,

Nooit je persoonlijke / bedrijfsgegevens openbaar op een forum zetten.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 27, 2025

Beste ​@Dirk Van Dijck , morgen even bellen met 0800 0403 vanuit NL