Skip to main content

Kan iemand mij aub een telefoonnummer geven om een storing te bespreken met kpn? 

Hallo @Jacqueline G. 

 

Het nummer van de KPN klantenservice is 0800-0402, voor storingen 24/7 bereikbaar.

 

Als het niet voor een storing is dan zijn ze bereikbaar op de volgende tijden:

  • Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur
  • Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Zondagen en feestdagen gesloten

Bedankt!


Zojuist gebeld met KPN omdat mijn tv vandaag al 2 keer opnieuw heb moeten opstarten. Nadat ik ingesproken had, dat ik problemen heb met de tv verbinding wordt er een link doorgestuurd (welke ik reeds 2x gebruikt heb) en daarna wordt de telefoonverbinding verbroken. 
Hoe krijg ik daadwerkelijk een medewerker aan de telefoon? Sinds afgelopen maandag tv maar op deze manier word ik er niet vrolijk van. 


@MariaJohanna welke ontvanger heb je en is die met een kabel aangesloten op het modem?


Waardeloos KPN 

al meerdere keren geen verbinding tv 

zit je lekker een film te kijken en hoppa gelijk verbinding verbroken gaf storing aan.Dit is al voor de derde keer !!!!! Ik denk dat ik naar een ander ga .Want je wordt ook niet geholpen.


Zojuist gebeld met KPN omdat mijn tv vandaag al 2 keer opnieuw heb moeten opstarten. En nog steeds doet ie t niet.... Nadat ik ingesproken had, dat ik problemen heb met de tv verbinding wordt er een link doorgestuurd (welke ik reeds 2x gebruikt heb) en daarna wordt de telefoonverbinding verbroken. 
Hoe krijg ik daadwerkelijk een medewerker aan de telefoon? Sinds afgelopen maandag geen tv maar op deze manier word ik er niet vrolijk van.