Skip to main content

Wij zijn laatst overgestapt naar KPN, en na een paar keer proberen het internet aan te sluiten. Heb ik het PTT (als het echt zo heet) kastje aan de muur maar even opengemaakt. En daar zitten 2 draadjes los.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik deze draadjes op moet aansluiten. En of dat het überhaupt werkende gaat krijgen.

Kastje dichtmaken en in de bouwmarkt bovenstaande stekker kopen.


Kastje dichtmaken en in de bouwmarkt bovenstaande stekker kopen.

Die heb ik en dat werkt dus niet.


Dan is er nog de mogelijkheid dat het signaal op de oranje en witte ader staat. Haal de rode ader los en zet de oranje ader terug. Haal blauw los en zet daar de witte ader op. De blauwe ader tussen aansluiting b en eb kan vervallen. Als het dan nog niet werkt dan moet er een KPN monteur worden ingeschakeld.


Wij zijn laatst overgestapt naar KPN, en na een paar keer proberen het internet aan te sluiten. Heb ik het PTT (als het echt zo heet) kastje aan de muur maar even opengemaakt. En daar zitten 2 draadjes los.

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik deze draadjes op moet aansluiten. En of dat het überhaupt werkende gaat krijgen.

@Bob725 inderdaad weer dicht schroeven en zoon pstn stekker kopen en aansluiten op het modem maar graag deze blauwe lus kabeltje eerst verwijderen (zo geheten bridge tap) op deze manier kan je storing ondervinden bij een adsl/vdsl  verbinding. Komen we regelmatig tegen bij klanten als monteurs!! Succes..

 


Hi en welkom in onze community @Bob725!

Ben je nog verder gekomen met de tips van Jan en Steve hierboven? We horen graag hoe het verder is verlopen. Voor snellere hulp kan je ook bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en helpen mijn collega's je meteen verder. 


Reageer