Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn VirtualDJ uitzenden?

• January 15, 2026
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

ik wil graag uitzenden met virtualdj maar het lukt mij niet 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@zwijntje65 en welkom bij de KPN Community! Ik moest even Googlen wat VirtualDJ is, maar wat een leuke bezigheid om te hebben! 😄

Ik weet niet op welke manier je precies uit probeert te zenden, maar in de VirtualDJ knowledge base staat een hele hoop uitleg. Wel in het Engels, maar als je het via je webbrowser vertaalt valt er hopelijk wat van te maken. 
Ik heb bijvoorbeeld gevonden hoe je live video broadcasting en radio broadcasting kunt regelen.

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten! Veel plezier met mixen. 🎶🎚️

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 15, 2026

Beste ​@zwijntje65 waar loop je tegenaan dan?

Krijg je specifieke (fout)meldingen?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2026

Hi ​@zwijntje65 en welkom bij de KPN Community! Ik moest even Googlen wat VirtualDJ is, maar wat een leuke bezigheid om te hebben! 😄

Ik weet niet op welke manier je precies uit probeert te zenden, maar in de VirtualDJ knowledge base staat een hele hoop uitleg. Wel in het Engels, maar als je het via je webbrowser vertaalt valt er hopelijk wat van te maken. 
Ik heb bijvoorbeeld gevonden hoe je live video broadcasting en radio broadcasting kunt regelen.

Hopelijk kun je hiermee uit de voeten! Veel plezier met mixen. 🎶🎚️

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2026

ik wil uitzenden maar krijg foutmelding van url niet goed

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmmm, dan zou je op de website van VirtualDJ kunnen kijken waar die foutmelding vandaan komt en hoe het op te lossen valt. Als je de precieze foutmelding daar opzoekt vind je hopelijk snel een goed stappenplan. 🙂