Ik heb op dit moment “Hussel Internet 1 Gbit/s” en zou graag willen upgraden naar 4 Gbit/s, maar die optie krijg ik niet te zien als ik op abonnement aanpassen klik. De max is daar 1 Gbit/s.
Wat moet ik doen om naar 4 Gbit/s te upgraden?
Groetjes,
Michael
Bladzijde 1 / 1
Mogelijk kan dat op jouw adres gewoon niet. Probeer eens als nieuwe klant een abonnement af te sluiten als test. Welke mogelijkheden krijg je dan te zien?
Hoi Marlon,
Dan kan ik gewoon 4gbit kiezen.
Is dat wat ik moet doen? Van KPN overstappen op KPN :)
Op deze link kun je jouw KPN abonnement aanpassen.
je moet wel een KPN ID hebben om in te loggen.
Denk wel goed na voordat je KPN abonnement aanpast.
Want eenmaal aangepast zit je voor 1 of 2 jaar aan vast.
je kunt ook naar KPN Helpdesk voor advies. (Tel 0800-0402 )
Als aanvulling op @Frans123 , ik weet niet of je nu al binnen MijnKPN en je Hussel-pakket je maandelijks je pakket naar boven of naar beneden kunt aanpassen, dan is dat een optie. wil dat niet en wijzg je je abo in het nieuwste TV+pakket, kun je daarna de opties maandelijks up- en downgraden qua internetsnelheid @MFHSchoonbrood
Hoi Jan,
Ik kan mijn pakket wel naar beneden aanpassen, maar niet naar boven. Vandaar dat ik denk dat het Hussel pakket niet hoger kan dan 1Gbit.
Ik zal de help desk eens bellen!
Bedankt voor de reacties.
Groetjes, Michael
Ik las inderdaad ergens in een ander topic dat 4 gbit niet mogelijk is bij Hussel. Je zult dat over moeten naar het nieuwe abonnement.
@MFHSchoonbrood Het staat ook in de tariefblad maximaal snelheid bij Hussel 1Gbs, dus je moet idd naar de nieuwe abo vorm wisselen.
@TDN waar vind je zo'n mooi overzicht van alle prijzen, ook per periode? "tariefblad"? Wat is dat?
Ik heb met KPN gebeld op het hierboven vermelde nummer, en de mevrouw aan de telefoon heeft mijn abonnement omgezet naar 4 Gbit.
Dus voor mensen die tegen hetzelfde issue aanlopen, bel even de help desk :)
Iedereen bedankt voor al het advies!
Groetjes, Michael
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.