Skip to main content

Via een speedtest kan ik wel zien hoeveel ik werkelijk heb, maar ik zou graag willen weten hoeveel ik volgens KPN heb. Ik kan het nergens vinden, ook in de factuur staat alleen ‘Internet Instap’

Hoeveel er haalbaar is op je adres kan je controleren met Fourstack
Volgens mij is “Internet Instap” een abonnement tot 50Mbit/s echter is dat nog wel afhankelijk of je wel of niet op VDSL zit, dit zou een webcare medewerker voor je kunnen controleren als je je forumprofiel aanvult met je gegevens (postcode/huisnummer e.d.)

Je zou zelf ook nog in Mijn KPN kunnen kijken wat er mogelijk is.


Wellicht een idee: Inloggen in het modem en naar de DSL instellingen gaan, daar kan je de huidige verbindingssnelheid zien. 


Hoi @over0, welkom op het forum. Zoals Dennis al zegt zijn de snelheden tot een bepaalde snelheid, wat er daadwerkelijk op jouw adres mogelijk is kan daarvan verschillen. Ik ben ook benieuwd wat voor snelheid je precies haalde toen je de speedtest deed, en wat er volgens Foutstack mogelijk is. Zou je dat kunnen toelichten?

Je kunt jouw postcode en huisnummer ook op je forumprofiel toevoegen, dan kan ik ook met je meekijken. Ik hoor het graag van je.