Hoe kan ik zien of mijn internetabonnement glasvezel is?
Ik had van de week een collega van jullie telefonisch gesproken en ik vroeg of ik glasvezel had bij mijn abonnement. Hij gaf aan dat dit het geval was, maar ik kan het nergens in mijn facturatie zien.
Graag zou ik wat meer verduidelijking hier over willen hebben
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Shiruvan
Je kan het dacht ik zien aan hoe je internet verbinding omschreven staat op de factuur. Wat staat er op je factuur?
Je kan het ook zien aan hoe je modem is aangesloten, zit er een kabel in de grijze DSL poort dan is het DSL en geen glasvezel.
Als je modem via de rode WAN poort (uitzondering is de V10A waar het een gele poort is waar in rood WAN boven of onder staat) is aangesloten dan is het glasvezel.
Box 12:
V10:
V10A:
Je kan het niet op de factuur zien. Want het kost niets extra. Bij oude abonnementen staat nog wel eens iets van "Glasvezel upgrade" op de factuur. Voor 0 euro. Maar bij recente abonnementen is dat ook niet meer zo volgens mij.
Bedankt voor je uitleg @GeSp ik heb inderdaad een actieve glasvezelaansluiting
@Marlon92 het ging mij niet om het bedrag. Ik wilde gewoon weten of er gebruik van werd gemaakt want ik ben niet thuis in deze materie. Want qua snelheid/betrouwbaarheid is het wel anders tov DSL. Een fysieke of een digitale sim hebben is in essentie ook weinig verschil, maar wel handig om te weten
Bedankt voor je uitleg @GeSp ik heb inderdaad een actieve glasvezelaansluiting
Fijn dat je er nu achter bent welke aansluiting je hebt @Shiruvan
Je kan het niet op de factuur zien. Want het kost niets extra. Bij oude abonnementen staat nog wel eens iets van "Glasvezel upgrade" op de factuur. Voor 0 euro. Maar bij recente abonnementen is dat ook niet meer zo volgens mij.
Ik had zoiets zien staan op de facturen van mijn moeders internet abonnement, nu even beter bekeken. Op de recentere facturen van mijn moeder (met DSL verbinding) staat onder Gratis producten: Sneller internet tot 100 Mbit/s Maar dat zal inderdaad komen omdat het een recente gratis upgrade is, onder het kopje Abonnement kan je het inderdaad niet zien.
Op de recentere facturen van mijn moeder (met DSL verbinding) staat onder Gratis producten: Sneller internet tot 100 Mbit/s
Dat heeft niets te maken met glasvezel. Op koper kun je dit ook hebben.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.