Skip to main content

Hoe kan ik iTV app kijken van KPN?

Thuis situatie is

1 x Smart TV met Internet KPN

2 x TV met Google TV met chromecast en internet KPN

(Google TV is streamen rechtstreeks van de chromecast en niet via mobiel/foon)

Dus alles is ingericht TV kijken via Internet!!! (Geen TV abonnement benodigd!)


Is het mogelijk om iTV app van KPN los te abonneren zoals ViaPlay of NL Ziet?
(PS ik wil geen abbo TV van KPN zie hierboven alles is ingericht TV kijken via Internet!!)

"En ik wacht wel totdat iTV app KPN beschikbaar wordt met Internet KPN!!!"

Kun je lang wachten 

Bij KPN zal je echt het ITV pakket moeten nemen (met ontvanger)

Dan kun je die ITV app pas gebruiken 


"En ik wacht wel totdat iTV app KPN beschikbaar wordt met Internet KPN!!!"

Kun je lang wachten 

Bij KPN zal je echt het ITV pakket moeten nemen (met ontvanger)

Dan kun je die ITV app pas gebruiken 

Je zeg het verkeerd KPN heeft 2 diensten TV en Online TV-kijken!!!


"En ik wacht wel totdat iTV app KPN beschikbaar wordt met Internet KPN!!!"

Kun je lang wachten 

Bij KPN zal je echt het ITV pakket moeten nemen (met ontvanger)

Dan kun je die ITV app pas gebruiken 

Je zeg het verkeerd KPN heeft 2 diensten TV en Online TV-kijken!!!

Pff wat een discussie hier 

ITV =  interactieve tv


Die TV ontvanger met afstandsbediening van KPN is in principe hetzelfde als Chromecast met afstandsbediening + Google TV alleen van KPN is ouderwets ding waar je niks op kan met apps!!!
KPN zal wel net als Ziggo ook Chromecast met afstandsbediening + Google TV aanbieden in pakket!!!
https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur/details/39590

Dus u kijkt iTV KPN niet op u Smart TV maar via TV-ontvanger?

Je vergeet er alleen wel bij te vermelden dat hetgeen wat Ziggo aanbiedt geen losstaande dienst is maar een aanvulling op het pakket. Ziggo verkoopt het maar zoiets dergelijks kan ook bij KPN gebruikt worden. Het enige verschil is dat Ziggo deze zelf in de webshop aanbiedt en KPN niet. Het enige dat Ziggo met deze Chromecast doet is inkopen bij Google en zelf doorverkopen, nou niet echt revolutionair te noemen maar je doet wel alsof het iets super speciaals is en dat Ziggo daarmee voorop loopt ten opzichte van andere providers.

Heb je al tv van Ziggo en wil je ook een interactieve ervaring op je extra tv thuis? Met Ziggo GO op je Google TV regel je dat eenvoudig en snel. 

 

Ook is de tv ontvanger van KPN wel wat meer dan een Chromecast met afstandsbediening en Google TV. Ja, de ontvanger draait op een versie van Android maar het is een heel ander soort apparaat dan een Chromecast. Om die nou ouderwets te noemen vind ik wel een beetje gek, bij vrijwel iedere provider gaat het op eenzelfde manier. Ook bij Ziggo.

 

Is wel raar dan!

Een app (viaplay) aanbieden (een heel andere dienst) wat niet via tv ontvanger gaat?
Dus ze hebben hiervoor geen kijkers lol

Hoezo is dat raar? KPN biedt ook aan om de betaling van Spotify via de KPN-factuur te laten lopen en die zit ook niet in de tv-ontvanger. ViaPlay is nog niet eens gelanceerd en je klaagt nu al dat ie niet op een tv-ontvanger zit. Ik weet ook niet wat de status is maar wie weet zit de app gewoon in de tv-ontvanger op 1 maart. Dat is voor mij ook puur giswerk. 

 

Ik vraag me af of we met deze discussie überhaupt iets gaan bereiken, je mening is duidelijk en het is voor mij ook duidelijk dat je hier aan vast blijft houden. Ik ga mij er dan ook niet meer mee bemoeien tenzij ik wel hele vreemde uitspraken zie, dingen die niet kloppen of als er weer eens woorden in mijn mond gelegd worden zoals al eerder is gebeurd.

Oke dit staat op KPN site!!!
https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken.htm
 

Log in met je KPN ID
of abonnementsnummer

Gebruik KPN ID,
jouw persoonlijke inlog voor al je KPN diensten,
om gemakkelijk in te loggen bij zowel de iTV app als Interactieve TV website.

Je kan ook inloggen met je abonnementsnummer.

 

Waarom kan ik niet inloggen dan met me KPN ID (die ik heb met me KPN internet!!!)
Er staat echt KPN ID of abonnementsnummer!!!!

Foutje van KPN? Ik wil graag inloggen via KPN ID om te kijken via iTV app!!!
 

 

 


"En ik wacht wel totdat iTV app KPN beschikbaar wordt met Internet KPN!!!"

Kun je lang wachten 

Bij KPN zal je echt het ITV pakket moeten nemen (met ontvanger)

Dan kun je die ITV app pas gebruiken 

Je zeg het verkeerd KPN heeft 2 diensten TV en Online TV-kijken!!!

Pff wat een discussie hier 

ITV =  interactieve tv

zie KPN site:
https://www.kpn.com/televisie.htm
https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken.htm


En ik wacht wel totdat iTV app KPN beschikbaar wordt met Internet KPN!!!

Daar hoeft u niet op te wachten, want dat is er al.


 

 

 

Oke dit staat op KPN site!!!
https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken.htm
 

Log in met je KPN ID
of abonnementsnummer

Gebruik KPN ID,
jouw persoonlijke inlog voor al je KPN diensten,
om gemakkelijk in te loggen bij zowel de iTV app als Interactieve TV website.

Je kan ook inloggen met je abonnementsnummer.

 

Waarom kan ik niet inloggen dan met me KPN ID (die ik heb met me KPN internet!!!)
Er staat echt KPN ID of abonnementsnummer!!!!

Foutje van KPN? Ik wil graag inloggen via KPN ID om te kijken via iTV app!!!
 

 

 

Geen fout, de eerste zin van de tekst zegt ook al dat je ook tv van KPN moet afnemen om hier gebruik van te maken. Als je doorlinkt naar een pagina en doet alsof KPN fout zit, zorg dan wel dat je zelf de pagina goed doorleest..

 

 


Oke dit staat op KPN site!!!
https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken.htm
 

Log in met je KPN ID
of abonnementsnummer

Gebruik KPN ID,
jouw persoonlijke inlog voor al je KPN diensten,
om gemakkelijk in te loggen bij zowel de iTV app als Interactieve TV website.

Je kan ook inloggen met je abonnementsnummer.

 

Waarom kan ik niet inloggen dan met me KPN ID (die ik heb met me KPN internet!!!)
Er staat echt KPN ID of abonnementsnummer!!!!

Foutje van KPN? Ik wil graag inloggen via KPN ID om te kijken via iTV app!!!
 

Waarom niet, Omdat er onder jouw KPN ID geen rechten worden verleend voor TV Diesnten. omdat je de dienst niet afneemt.

je hebt een internet only abbonement. ofwel geen TV diesnten, die ga je ook echt niet gratis krijgen of je moet de contenteigenaren heel lief aankijken, maar dat gaat je niet lukken.

bij KPN neem je een dienst af..

  • Internet, Hierin voorziet KPN de apparatuur ( Modem ) om dit te kunnen doen alleen heb je de keuze deze niet te gebruiken.
  • ITV, Hierin voorziet KPN de apparatuur ( SetUp Box ) om dit te kunnen doen alleeen heb je de  keuze deze niet te gebruiken.

 

wat je in basis afneemt is de dienst, het is de keuze van KPN om hierbij te voorzien in standaard apparatuur om deze dienst te gebruiken, Je hebt altijd de veijheid om te zeggen dat je hier eigen voorziening in hebt ( SmartTV met de app of via Chromecast of wat je wilt ) dir verranderd niks aan de diesnt die je afneemt..  de diesnt is nog steeds KPN ITV en die heb je op het moment niet vandaar dat je er ook niet op kan inloggen.…

de standaard apparatuur voorziet zowiezo in een stukje QoS zal je de details besparen, maar dit is de reden dat KPN zegt bij problemen deze standaard apparatuur aansluiten en kijken of het dan nog speelt, dan moet die apparatuur er wel zijn hé en dan moet dat wel door de verlangende partij "KPN" voorzien zijn.. 

 

Nogmaals je neemt een dienst af , dat daar toevallig standaard apparatuur bij komt maakt toch weinig uit.. er is niemand die zegt dat je het MOET gebruiken.. jij wil ITV.. neem de dienst dan af.. Jij wilt geen STB.. Prima dan log je met je KPN ITV app op je smart TV in op je KPN ID waar dan wel de dienst op staat... iederreen gelukkig.


Oke dit staat op KPN site!!!
https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken.htm
 

Log in met je KPN ID
of abonnementsnummer

Gebruik KPN ID,
jouw persoonlijke inlog voor al je KPN diensten,
om gemakkelijk in te loggen bij zowel de iTV app als Interactieve TV website.

Je kan ook inloggen met je abonnementsnummer.

 

Waarom kan ik niet inloggen dan met me KPN ID (die ik heb met me KPN internet!!!)
Er staat echt KPN ID of abonnementsnummer!!!!

Foutje van KPN? Ik wil graag inloggen via KPN ID om te kijken via iTV app!!!
 

Waarom niet, Omdat er onder jouw KPN ID geen rechten worden verleend voor TV Diesnten. omdat je de dienst niet afneemt.

je hebt een internet only abbonement. ofwel geen TV diesnten, die ga je ook echt niet gratis krijgen of je moet de contenteigenaren heel lief aankijken, maar dat gaat je niet lukken.

bij KPN neem je een dienst af..

  • Internet, Hierin voorziet KPN de apparatuur ( Modem ) om dit te kunnen doen alleen heb je de keuze deze niet te gebruiken.
  • ITV, Hierin voorziet KPN de apparatuur ( SetUp Box ) om dit te kunnen doen alleeen heb je de  keuze deze niet te gebruiken.

 

wat je in basis afneemt is de dienst, het is de keuze van KPN om hierbij te voorzien in standaard apparatuur om deze dienst te gebruiken, Je hebt altijd de veijheid om te zeggen dat je hier eigen voorziening in hebt ( SmartTV met de app of via Chromecast of wat je wilt ) dir verranderd niks aan de diesnt die je afneemt..  de diesnt is nog steeds KPN ITV en die heb je op het moment niet vandaar dat je er ook niet op kan inloggen.…

de standaard apparatuur voorziet zowiezo in een stukje QoS zal je de details besparen, maar dit is de reden dat KPN zegt bij problemen deze standaard apparatuur aansluiten en kijken of het dan nog speelt, dan moet die apparatuur er wel zijn hé en dan moet dat wel door de verlangende partij "KPN" voorzien zijn.. 

 

Nogmaals je neemt een dienst af , dat daar toevallig standaard apparatuur bij komt maakt toch weinig uit.. er is niemand die zegt dat je het MOET gebruiken.. jij wil ITV.. neem de dienst dan af.. Jij wilt geen STB.. Prima dan log je met je KPN ITV app op je smart TV in op je KPN ID waar dan wel de dienst op staat... iederreen gelukkig.

De site is wel heel onduidelijk!!!

Zo kijk je online tv bij KPN

Er staat toch echt:

Met de gratis iTV app kijk je!!!!

Gebruik KPN ID, jouw persoonlijke inlog voor al je KPN diensten,

om gemakkelijk in te loggen bij zowel de iTV ap!!!

 

Ik heb de iTV app op me apparaten staan en ik gebruik KPN ID om in te loggen maar is niet mogelijk!!
(Ik heb een KPN ID ivm dienst Internet)

 

 


De site is wel heel onduidelijk!!!

Zo kijk je online tv bij KPN

Er staat toch echt:

Met de gratis iTV app kijk je!!!!

Gebruik KPN ID, jouw persoonlijke inlog voor al je KPN diensten,

om gemakkelijk in te loggen bij zowel de iTV ap!!!

 

Ik heb de iTV app op me apparaten staan en ik gebruik KPN ID om in te loggen maar is niet mogelijk!!
(Ik heb een KPN ID ivm dienst Internet)

 

De ITV App is gratis ja.. en je KPN ID is inderdaad voor al je KPN diensten  ook wel anders verwoord voor al jouw KPN diensten.. Laat ITV nou geen door jouw afgenomen KPN diensten zijn en dus hier ook niet op kunnen aanmelden.

Iedereen betaald gewoon voor de ITV dienst het is niet inbegrepen bij je Internet dienst… er staat ook nergens dat de dienst ITV bij de dienst internet zit inbegrepen..

we kunnen lang of kort doorgaan maar zonder de "Dienst ITV"  heb je geen "Dienst ITV" hoe vreemd ook…

 

Als je bij één verzekerings maatschapij meerdere verzekeringen hebt lopen kan je ook met één inlognaam en wachtwoord aanmelden, om je inboedelverzekering en ziekenvonds in te zien en te regelen.

maar als je er alleen Ziekenvonds hebt lopen vindt je het toch ook niet vreemd dat onder die ene inlog de optie Inboedelverzekering er niet is of niks doet..


Vermakelijke discussie 😉.

Maar @ArjanL3 , je kunt het er niet mee eens zijn en dingen lezen zoals je ze wilt lezen. Feit blijft dat als je geen tv-dienst afneemt je geen tv via KPN kunt kijken. Dikke punt. 

Erover blijven posten dat je het er niet mee eens bent heeft geen enkele zin. 


Wat een vermakelijke discussie. @ArjanL3 U kunt via NLziet ook veel aanbod van Nederlandse zenders kijken en de reclame is bij terugkijken een stuk minder. Wat dat betreft is NLziet enorm fijn. U heeft een specifieke vraag over de app van KPN.

De applicatie is GRATIS te downloaden maar voor het gebruik ervan moet je dus een tv abbonement hebben van KPN. Dat kastje krijgt u er dan gratis bij. Tja milieu is een slecht argument. Want als u het kastje weer inlevert, gaat deze gewoon naar een ander.


De site is wel heel onduidelijk!!!

Zo kijk je online tv bij KPN

Er staat toch echt:

Met de gratis iTV app kijk je!!!!

Gebruik KPN ID, jouw persoonlijke inlog voor al je KPN diensten,

om gemakkelijk in te loggen bij zowel de iTV ap!!!

 

Ik heb de iTV app op me apparaten staan en ik gebruik KPN ID om in te loggen maar is niet mogelijk!!
(Ik heb een KPN ID ivm dienst Internet)

 

De ITV App is gratis ja.. en je KPN ID is inderdaad voor al je KPN diensten  ook wel anders verwoord voor al jouw KPN diensten.. Laat ITV nou geen door jouw afgenomen KPN diensten zijn en dus hier ook niet op kunnen aanmelden.

Iedereen betaald gewoon voor de ITV dienst het is niet inbegrepen bij je Internet dienst… er staat ook nergens dat de dienst ITV bij de dienst internet zit inbegrepen..

we kunnen lang of kort doorgaan maar zonder de "Dienst ITV"  heb je geen "Dienst ITV" hoe vreemd ook…

 

Als je bij één verzekerings maatschapij meerdere verzekeringen hebt lopen kan je ook met één inlognaam en wachtwoord aanmelden, om je inboedelverzekering en ziekenvonds in te zien en te regelen.

maar als je er alleen Ziekenvonds hebt lopen vindt je het toch ook niet vreemd dat onder die ene inlog de optie Inboedelverzekering er niet is of niks doet..

Sorry maar ik zie echt 2 opties bij KPN?

Hoe kan ik inloggen om tv te kijken via de tv-ontvanger, iTV app of website?
Optie 1:
Televisie kijken bij kpn doe je gemakkelijk via de tv-ontvanger, de iTV app of via de website. Met je KPN ID log je in bij de iTV app of op de website om online tv te kijken. Gebruik KPN ID, jouw persoonlijke inlog voor al je KPN diensten, om meteen in te loggen op de app of via het web.

Optie 2:
Om televisie, series of films te kijken via de tv-ontvanger, heb je voor sommige functies een abonnementsnummer of pincode nodig. Op deze pagina vind je informatie over je abonnementsnummer en pincode voor tv.   

https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken.htm

Er staat niks bij optie 1 niks over abonnementsnummer!!! 


Eigenwijs is ook wijs.…

Om de tv-ontvanger werkend te krijgen moet je het abonnementsnummer en een pincode invoeren. Die krijg je bij het afsluiten van..? 

Juist... interactieve tv..

 


Voor al jou diensten. Het tv gedeelte is geen dienst dat jij afneemt en daarom kan je niet inloggen. Ik denk dat alles inmiddels wel is gezegd. Neem een NLZiet een maand gratis en kijk of dit bevalt. Heb je geen KPN meer nodig.


In die 2e link staat duidelijk dat je ITV moet hebben om gebruik te maken van de ITV app 

Dat pakket kost 10 euro met tv ontvanger (kpn hussel)

Die gebruik je niet maar kan de ITV app wel gebruiken

Al diverse keren in dit topic gemeld 

Geen ITV pakket = geen inlog gegevens voor ITV app 

 


Ik denk dat die dan beter naar de Magenta's kan gaan,... :joy:


Ik denk dat die dan beter naar de Magenta's kan gaan,... :joy:

Bij T-Mobile is dat 2,50 euro duurder 

Dan bij KPN (en bij KPN krijg je 1 ontvanger)

4 maand gratis weg gelaten dan 

12,50 voor pakket zonder ontvanger vindt ik nogal wat 

 


Dit is inderdaad een heerlijke en vermakelijke topic! 


@ArjanL3 Maar nu even serieus. U wilt een bepaalde dienst afnemen die KPN niet kan bieden op dit moment. Trek daaruit een conclusie. Of ik laat het zoals het is, of ik stap over naar de concurrent omdat die dit wel kunnen bieden. Is er een reden waarom u de tv app van KPN perse wilt gebruiken?


Dit is inderdaad een heerlijke en vermakelijke topic! 

Bedankt!!!

 

Is opgelost ik kan gratis kijken alleen is beetje omslachtig via het WEB!!
https://tv.kpn.com/ daar kan ik gewoon inloggen met mijn dienst KPN internet (KPN ID)
Alleen moet het streamen via me tablet of mobiel
Jammer dat de iTV app niet zo kan inloggen zoals vermeld word in optie 1!!!


@ArjanL3 Maar nu even serieus. U wilt een bepaalde dienst afnemen die KPN niet kan bieden op dit moment. 

Die kan KPN wel bieden. Maar @ArjanL3 wil er niet voor betalen en/of @ArjanL3 heeft er moeite mee dat hij een ontvanger toegestuurd krijgt.


Die €2,50 geeft wel gemak, ik begrijp de ts wel. Het is elke keer wanneer je een ontvanger moet gebruiken dat je vervolgens je tv functies veel minder makkelijk raadpleegt bij een smarttv. Je moet telkens die ingangstoets weer gebruiken,... En je moet dan ook weer grijpen naar de afstands van de tv,… blijft omslachtig overal apparatuur. En als de Magenta's dit kunnen dan kan een kpn dit ook. Dan hengelen ze mij als klant ook weer binnen. Ziggo heeft het ook niet. Ja alleen via ci+ maar is dvb-c, Misschien ook in de toekomst als ze volledig op iptv bv overgaan. Net als vroeger. Gewoon heel de mikmak rechtstreeks naar de tv zonder gedoe met extra verbruikers. 

Ik ben opzeker ook voorstander van op normale wijze tv te kunnen kijken zonder een aanvullende ontvanger. En vandaag de dag is daarin e.e.a. echt wel mogelijk. 


Die €2,50 geeft wel gemak, ik begrijp de ts wel. Het is elke keer wanneer je een ontvanger moet gebruiken dat je vervolgens je tv functies veel minder makkelijk raadpleegt bij een smarttv. Je moet telkens die ingangstoets weer gebruiken,... En je moet dan ook weer grijpen naar de afstands van de tv,… blijft omslachtig overal apparatuur. En als de Magenta's dit kunnen dan kan een kpn dit ook. Dan hengelen ze mij als klant ook weer binnen. Ziggo heeft het ook niet. Ja alleen via ci+ maar is dvb-c, Misschien ook in de toekomst als ze volledig op iptv bv overgaan. Net als vroeger. Gewoon heel de mikmak rechtstreeks naar de tv zonder gedoe met extra verbruikers. 

Ik ben opzeker ook voorstander van op normale wijze tv te kunnen kijken zonder een aanvullende ontvanger. En vandaag de dag is daarin e.e.a. echt wel mogelijk. 

De kpn Android tv app is er toch 

Gebruik het de kwaliteit is wat minder maar werkt prima 

Ik kijk zelf meer naar streaming diensten 

Zoals Discovery plus Netflix videoland en f1tv pro 


Dit is inderdaad een heerlijke en vermakelijke topic! 

Bedankt!!!

 

Is opgelost ik kan gratis kijken alleen is beetje omslachtig via het WEB!!
https://tv.kpn.com/ daar kan ik gewoon inloggen met mijn dienst KPN internet (KPN ID)
Alleen moet het streamen via me tablet of mobiel
Jammer dat de iTV app niet zo kan inloggen zoals vermeld word in optie 1!!!

Graag gedaan :relaxed: