Skip to main content
Antwoord

Hoe kom ik aan een nieuwe voedingskabel voor mijn modem?

• May 28, 2025
  • 2 reacties
  • 214 keer bekeken

In de woning waar ik recent ben ingetrokken, ontbreekt de AC/DC-stroomkabel van het internetmodem. Helaas ben ik er tot op heden niet in geslaagd een geschikte plek te vinden om deze te bestellen.Kunt u mij alstublieft informeren over hoe ik een vervangend exemplaar kan verkrijgen?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@yca , zie de Kennisbank ⬇️

Nieuwe adapter voor SuperWifi 1, tv-ontvanger en het KPN modem

• De snelste weg is via een KPN Winkel. Als je jouw adapter van het apparaat meeneemt kan de winkel je een nieuwe adapter meegeven. Dat is wel afhankelijk van de voorraad in de winkel, het kan zijn dat ze het niet op voorraad hebben.
    Als het om een apparaat gaat wat je gekocht hebt (zoals de SuperWifi), neem dan ook de aankoopbon of factuur waar de aankoop op staat mee.

• Maak een belafspraak. Een medewerker kan je een nieuwe adapter toesturen.
    De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.

Als je het via de winkel doet, loop je (over het algemeen) met de nieuwe adapter weer naar buiten. Kies je voor versturen via de telefonische klantenservice? Dan wordt de nieuwe adapter binnen enkele dagen geleverd.

Bij ontbreken van de adapter, zoals in jouw geval, neem dan het modem mee naar de winkel.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 28, 2025

Hallo ​@yca , zie de Kennisbank ⬇️

Nieuwe adapter voor SuperWifi 1, tv-ontvanger en het KPN modem

• De snelste weg is via een KPN Winkel. Als je jouw adapter van het apparaat meeneemt kan de winkel je een nieuwe adapter meegeven. Dat is wel afhankelijk van de voorraad in de winkel, het kan zijn dat ze het niet op voorraad hebben.
    Als het om een apparaat gaat wat je gekocht hebt (zoals de SuperWifi), neem dan ook de aankoopbon of factuur waar de aankoop op staat mee.

• Maak een belafspraak. Een medewerker kan je een nieuwe adapter toesturen.
    De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 17.00 uur.

Als je het via de winkel doet, loop je (over het algemeen) met de nieuwe adapter weer naar buiten. Kies je voor versturen via de telefonische klantenservice? Dan wordt de nieuwe adapter binnen enkele dagen geleverd.

Bij ontbreken van de adapter, zoals in jouw geval, neem dan het modem mee naar de winkel.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 29, 2025

Beste ​@yca je schrijft dat je verhuisd bent, dan neem je je modem en de stroomadapter mee, toch?

Als er nog een modem in dat huis stond hoort die bij de vorige bewoner, of bedoel je soms de stroomadapter van de glasvezelkast?

Plaats eens een foto van het apparaat waar je geen adapter bij hebt.