Skip to main content

Kort na de verhuizing is een monteur geweest die de tv en een PC werkend heeft gekregen. We hadden nog een PC, echter de kamer waar deze staat stond indertijd nog vol dozen en de monteur kon die PC niet voorzien van een aansluiting voor een vaste lijn. Nu was de monteur na pakweg 20 min. weer weg.  Nu is de kamer vrij en zou de PC voorzien kunnen worden van een vaste lijn cq wifi. Hoe kom ik weer aan een gratis monteur van de KPN , die nu zijn werk kan afmaken ?

Jos

Haal nou eerst je persoonlijke gegevens weg. Iedereen kan dit zien en er misschien misbruik van maken. Wees daar toch voorzichtig mee @zjoskebest 


Goed gedaan! De gratis monteur komt maar één keer. Die installeert  het modem , 1 tv ontvanger en 1 pc of tablet. Dat is inmiddels gebeurt als ik het goed begrijp. 


Ja Joep , dank je voor het eerste bericht over weghalen van. De Monteur heeft vlak bij de PC waar ik nu op werk een zwart kastje “Expire wifi” geplaatst. Zou ik van daar  een draad naar een andere kamer kunnen aanleggen voor de tweede pc ? Zodat die PC ook internet aankan ?

 


Ik ben bijna 86 maar kan nog redelijk gebruik maken van internet etc…   Maar voor mijn vrouw die graag jena legpuzzels maakt op de PC zou ik graag een ook een vastelijn hebben

 


Ik ga er even vanuit dat de monteur een KPN een Superwifi 2 heeft geplaatst. Dit is een zwarte ronde wifi versterker en heeft twee gele Ethernet aansluitingen aan de achterkant.

 

Vanuit hier kun je een van de twee gele poorten gebruiken om de tweede computer te verbinden. Het hangt er dan wel vanaf hoe de superwifi verbonden is of deze lijn volledig bedraad is. 


Reageer