Skip to main content

Hallo,

 

KPN komt bij ons bedrijfspand pas 2 oktober glasvezel aanleggen en in de tussentijd hebben we nog geen internet, maar moeten wij gewoon onbeperkt internet hebben. We zijn hier net in getrokken en kunnen niet die tijd zonder internet zitten. Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Ik weet niet om hoeveel medewerkers het gaat maar je kan de aanschaf van een 5G router met SIM-slots overwegen, abo met onbeperkte data nemen 1 of meerdere simms erin. Je hebt routers tot wel 8 SIM-slots.

Prijzen routers vanaf ongeveer € 400 tot enkele duizenden, en je kan deze router naderhand gebruiken als backup mocht je vaste internetverbinding uitvallen, altijd handig als het om een bedrijf gaat.


Ik weet niet om hoeveel medewerkers het gaat maar je kan de aanschaf van een 5G router met SIM-slots overwegen, abo met onbeperkte data nemen 1 of meerdere simms erin. Je hebt routers tot wel 8 SIM-slots.

Prijzen routers vanaf ongeveer € 400 tot enkele duizenden, en je kan deze router naderhand gebruiken als backup mocht je vaste internetverbinding uitvallen, altijd handig als het om een bedrijf gaat.

wat voor sim kan ik daarvoor gebruiken?


Gewoon een data simkaart van een telefoon.


Gewoon een data simkaart van een telefoon.

kan je zomaar een data sim van een telefoon in een router stoppen?


Gewoon een data simkaart van een telefoon.

kan je zomaar een data sim van een telefoon in een router stoppen?

Als de router een sim-slot heeft kan dat, je kan dan ook bedraade apparatuur aansluiten als de router beschikt over netwerkaansluitingen. Mocht het om meerdere medewerkers gaan dan zou ik me laten voorlichten bij een  winkel van KPN, Coolblue, MediaMarkt of routershop ivm met de snelheid van de verbinding en router.


Gewoon een data simkaart van een telefoon.

kan je zomaar een data sim van een telefoon in een router stoppen?

Nee, dat mag alleen een data sim zijn met een 097 nummer @DX11 en @Coenokken 


Odido heeft speciale 4G abo's en binnenkort 5G abo's.

KPN kent dat (nog)niet @DX11 

 

 


Lekker. Honderden euro's aan een 4G router uitgeven voor 3 / 4 weken. Geweldig advies. 

Afhankelijk van gebruik. Gebruik Hotspot telefoon. 

Of neem voor één maand Odido's 4G voor thuis. Inclusief modem/router. 

http://odido.nl/4g-voor-thuis

 


Of is Ziggo wel al beschikbaar? Bel dan naar Ziggo en neem een maandelijks opzegbaar abonnement. Via de website niet beschikbaar, maar telefonisch wel geloof ik.

Hou er rekening mee ... dat als KPN op 2 oktober glasvezel aan komt leggen, dat u dan misschien niet meteen verbinding heeft. Dat kan zomaar een paar weken langer duren…

Ook 2 oktober kan zomaar weer uitgesteld worden...


Reageer