Skip to main content

Mijn huidige mediaconverter is overleden.

heb nu van een maat van me een Genexis Element TK01-P2110-EU-1 te leen maar deze wil hij terug is zijn spare unit.

een monteur sturen is niet nodig aangezien je ze tegenwoordig ook thuis krijgt gestuurd.

Ik had een ZTE ZXHN F3100 Media Converter maar deze ging niet meer aan ook niet me nieuwe voeding.

 

hoor graag wat mogelijk is.

Bel de klantenservice 0800-0402 dan wordt er snel aktie ondernomen.


Bel de klantenservice 0800-0402 dan wordt er snel aktie ondernomen.

Die willen monteur sturen wat zonde tijd is.

opsturen doen ze niet zeggen ze maar heb het hier al paar keer gelezen van wel.


Opsturen moet zeker mogelijk zijn, ik kan me nog ergens vaag herinneren dat die optie bestaat. Weet alleen niet meer waar in het klantenservice-systeem en ik weet niet of de reguliere klantenservice hier toegang tot heeft.

Monteur is wel de makkelijkste optie, die staat met nog geen vijf minuten weer buiten als het inderdaad enkel het NT vervangen betreft.


Snap ik maar moet ik thuis blijven en hun kon pas over 1,5 week.


R.I.P mediaconverter van @MennoG78 😪

We zijn begin deze maand begonnen met het aanbieden van een Doe het zelf NT. 

Ik heb er één voor je aangevraagd en deze kun je morgen na 14:30 uur afhalen bij een servicepunt bij jou in de buurt. Als het goed is, heb je al een bevestiging ontvangen met meer informatie. 
 

  • Zodra de bezorger het pakket heeft afgeleverd bij het servicepunt, krijg je een SMS ter bevestiging
  • Vergeet niet bij het afhalen om jouw kopie legitimatie mee te nemen
  • En, heel belangrijk:  graag de oude ONT retourneren in de doos van de nieuwe

Scheelt weer een dagje thuisblijven! 😉 

Ik ga er vanuit dat het je gaat lukken met installeren, lukt het niet dan zal er toch echt wel een monteur langs moeten komen.

Geef je ons een update?

*Admin edit: ter verduidelijking ONT aangepast naar NT


Ik Kreeg net inderdaad een sms en dacht hmmm wat is dit.

Dacht zometeen heb ik weer een spam sms .

Heel erg bedankt


It was me! 😊

Geen dank! 


@Shyrin_, Jij hebt het over de doe het zelf ONT maar zo te lezen heeft @MennoG78 een AON aansluiting en moet hij geen ONT maar een NTU gebruiken.

Ik vraag me dus af of dit helemaal goed zal gaan?

Of bedoel je wellicht een doe het zelf NTU?


Fijn dat je meedenkt en aanvullende vragen stelt, @wjb. Ik heb mijn eerdere antwoord aangepast naar NT.

Menno heeft inderdaad aangegeven wat hij heeft en op basis daarvan heb ik een NT voor een TK01 FTU aangevraagd, dus ik verwacht dat dit helemaal goed moet komen.