Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik in de versterker?

• November 11, 2019
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Mairaye
Nieuwkomer

Ik heb hetzelfde probleem, maar ook nog een versterker er tussen.  Ik wil een apparaat koppelen met ewelink app maar dat kan alleen op 2,4 geeft apparaat aan. Dus kom niet verder ... hoe kom ik in de versterker?

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Mairaye, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het hangt af van welke versterker je hebt, hoe je kan inloggen. Heb je de 'oudere' WiFi versterker, een Experia WiFi of de nieuwste variant van de WiFi versterker? Ze staan alle 3 op deze website, klik eentje aan en kies voor de optie 'Inloggen op de webinterface'. Er staat dan stap voor stap uitgelegd hoe je kan inloggen.

Wil je eens kijken of het met deze informatie lukt?:slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 12, 2019

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 15, 2019

Goedemorgen @Mairaye, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het hangt af van welke versterker je hebt, hoe je kan inloggen. Heb je de 'oudere' WiFi versterker, een Experia WiFi of de nieuwste variant van de WiFi versterker? Ze staan alle 3 op deze website, klik eentje aan en kies voor de optie 'Inloggen op de webinterface'. Er staat dan stap voor stap uitgelegd hoe je kan inloggen.

Wil je eens kijken of het met deze informatie lukt?:slight_smile:

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 19, 2019

@Mairaye, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?