Skip to main content
Beantwoord

hoe koud kan een wifipunt staan

  • January 5, 2021
  • 3 reacties
  • 585 keer bekeken

Ik wil graag mijn superwifipunt in de schuur zetten. Daar is geen verwarming, kan dat?

Beste antwoord door Ernst-Jan

Temperatuur zal niet het probleem zijn, wel de vochtigheid. Als in de schuur geen verwarming is dan zal er een vochtig klimaat zijn, daar kan elektronica vaak niet tegen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

AVRT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 5, 2021

In Nederland wordt het niet zo koud. Je kan hem met gemak in je schuur zetten. Vergelijk het maar met je telefoon, deze gebruik je ook wanneer het koud is buiten. Apparaat produceert van zichzelf ook wat warmte trouwens. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2021

Dankjewel!


Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 5, 2021

Temperatuur zal niet het probleem zijn, wel de vochtigheid. Als in de schuur geen verwarming is dan zal er een vochtig klimaat zijn, daar kan elektronica vaak niet tegen.