Skip to main content
Antwoord

Hoe krijg ik contact met KPN?

• March 20, 2025
  • 4 reacties
  • 365 keer bekeken

Maedje
Topper
Forum|alt.badge.img

KPN, als groot communicatie bedrijf is het bedroevend vast te stellen hoe ingewikkeld het is met jullie contact op te nemen!

Als er iets verkocht kan worden door jullie is het binnen 3 klikken geregeld, maar service hebben jullie volgens mij compleet uit jullie bedrijfsconcept verwijderd.

Ik heb 26 februari ern mailtje ontvangen dat mijn 2e tv-ontvanger duurder wordt, maar ik heb helemaal geen 2e tv-ontvanger. Ik zou hierover graag contact hebben om hier duidelijkheid over te krijgen.

Groet, een royaal betalende klant.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Maedje, er zijn meerdere mogelijkheden om met ons on contact te komen. Ruud noemt de terugbelafspraak bijvoorbeeld al, dat is de makkelijkste manier.

Andere opties leggen we uit in dit topic: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 20, 2025

Hallo ​@Maedje 

Je kan bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur (werkdagen) en zaterdags tot 17.00 uur. Spreek in: ik wil een medewerker spreken.

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 21, 2025

Hoi ​@Maedje, er zijn meerdere mogelijkheden om met ons on contact te komen. Ruud noemt de terugbelafspraak bijvoorbeeld al, dat is de makkelijkste manier.

Andere opties leggen we uit in dit topic: 

• Nieuwkomer
  • April 22, 2025

Het is heel moeilijk om contact te maken met jullie, KPN. Een terugbelafspraak gaat voor mij niet op aangezien ik niet gebeld wil worden omdat ik doof ben. Irritant, hoor.

Maar goed, niet om deze reden, maar om een verhuizing, heb ik mijn internet en interactieve tv abonnement opgezegd. Per 28 juni 2025. Jullie, KPN, willen mij terugbellen om het te bevestigen maar dat gaat dus niet in mijn geval. Graag per email bevestigen dat mijn abonnement opgezegd wordt. Dank u.

Wim Poort - 

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@WimPoort1 

In jouw persoonlijke situatie begrijp ik, dat bellen geen optie is net zoals een terugbel afspraak inplannen, maar daar heeft KPN een passende oplossing voor.

KPN heeft voor doof en slechthorende Teletolk opgezet, zodat je als slechthorende of als je helemaal doof bent toch persoonlijk contact kunt hebben.
Met KPN Teletolk kun je dan jouw opzegging regelen, aangezien een opzegging via de KPN community niet mogelijk is i.v.m. verificatie.

Als je op de volgende link klikt, kom je direct uit op de webpagina van KPN Teletolk:
KPN Teletolk

Op deze pagina kun je jezelf aanmelden voor KPN Teletolk, en vindt je ook belangrijke informatie over KPN Teletolk.