Skip to main content

ik heb hetzelfde probleem gehad met het maken van een afspraak met roamler: telkens een foutmelding met de mededeling; we werken hard aan de planning.
Dit advies opgevolgd:  Bij vragen of problemen over het maken van je afspraak kun je contact opnemen met Roamler. Dit kun je doen via support@roamlertech.nl. Roamler is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.

En dan krijg ik dit als antwoord: 

Beste klant,

Bedankt voor het mailen naar ons.
Helaas werken KPN en Roamler niet meer samen. U zou dus contact kunnen opnemen met KPN zelf.

Dank voor uw geduld!

Met vriendelijke groet,  

 

 

 

Roamler Support

Web: www.roamler.com
Address 20-26 NDSM-Plein, 1033WB Amsterdam

 

Bellen met KPN l(08000402) levert het volgedne antwoord op: belt u voor kastje vervangen ja of nee. Ja dus, en dan verwijst KPN naar website www.kpn.com/kastjevervangen.

En daarmee kom je dus niet verder, want ik zit nu op dit forum zelfs….

Ik heb maar een vraag: hoe zorgt KPN ervoor dat mijn kastje wordt vervangen? 
 

Gr

Elmer

 

 

KPN verwijst weer naar de webite

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt oorigineel topic]

Ik heb maar een vraag: hoe zorgt KPN ervoor dat mijn kastje wordt vervangen? 

In een ander topic begreep ik dat da gewoon niet meer gebeurt. Het word vervangen als het stuk gaat. Niet meer preventief. Dat moest Roamler doen. Maar de periode waarin ze dat moesten doen is voorbij.


Hi @IPellende, er zijn de afgelopen periode inderdaad veel glasvezelkastjes vervangen door Roamler. Het klopt ook dat het nu niet meer mogelijk is om een afspraak te maken. 

Ervaar je problemen met jouw internet? Doorloop dan het stappenplan Last van een internet storing of wifi problemen? op onze website. Je mag natuurlijk ook gerust een topic aanmaken als je iets opmerkt of vragen hebt. We denken hier in de community graag met je mee.


Reageer