Skip to main content
Antwoord

Hoe lang duurt het voordat het glasvezelkastje opgestuurd wordt?

• June 19, 2025
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Afgelopen week heeft de monteur het glasvezelaansluitpunt geïnstalleerd. We hebben al een KPN-abonnement. Hoe lang duurt het (ongeveer) voordat KPN ons het glasvezelkastje toestuurt? En moeten wij zelf iets doen, of regelen zij dit automatisch? Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hey ​@jbdonges. Ik wilde al zeggen: Welkom bij de glasvezelclub, maar de verbinding zelf is nog niet geactiveerd begrijp ik. 

Dan helpt de informatie die ​@Noordzee je hierboven gegeven zeker om dat te realiseren. Het snelste is om even contact op te nemen, zodat we de wijziging van je verbinding gelijk in gang kunnen zetten. Daarna krijg je de benodigde informatie per mail toegestuurd en volgt ook snel de hardware. 

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. En lees ook vooral ons Kennisbankartikel hierover door. 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 19, 2025

Hallo ​@jbdonges ,

De laatste fase kan ook nog wel enkele weken duren. 

Je kunt uiteraard ook zelf het initiatief nemen door binnenkort contact op te nemen met de klantenservice: 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Lees ook dit topic eens door: 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 20, 2025

Hey ​@jbdonges. Ik wilde al zeggen: Welkom bij de glasvezelclub, maar de verbinding zelf is nog niet geactiveerd begrijp ik. 

Dan helpt de informatie die ​@Noordzee je hierboven gegeven zeker om dat te realiseren. Het snelste is om even contact op te nemen, zodat we de wijziging van je verbinding gelijk in gang kunnen zetten. Daarna krijg je de benodigde informatie per mail toegestuurd en volgt ook snel de hardware. 

Mocht je verder nog vragen hebben, laat het dan vooral weten. En lees ook vooral ons Kennisbankartikel hierover door.