Skip to main content

Ik krijg onder ‘Thuis’ onderstaande melding; zowel in als na het weekend. Heeft een moderator enig idee hoe lang dit gaat duren?

De medewerker aan de telefoon wist dit niet.

melding

 

Hoi @rindertb, ook ik heb daar zo niet direct antwoord op. Deze meldingen kan verschillende oorzaken hebben. ̵A̵l̵s̵ ̵i̵k̵ ̵j̵e̵ ̵d̵o̵s̵s̵i̵e̵r̵ ̵z̵o̵ ̵t̵e̵r̵u̵g̵l̵e̵e̵s̵ ̵l̵e̵e̵k̵ ̵e̵r̵ ̵a̵a̵n̵ ̵o̵n̵z̵e̵ ̵k̵a̵n̵t̵ ̵i̵e̵t̵s̵ ̵n̵i̵e̵t̵ ̵g̵o̵e̵d̵ ̵t̵e̵ ̵s̵t̵a̵a̵n̵ ̵m̵a̵a̵r̵ ̵o̵o̵k̵ ̵e̵e̵n̵ ̵o̵p̵e̵n̵s̵t̵a̵a̵n̵d̵e̵ ̵b̵e̵s̵t̵e̵l̵l̵i̵n̵g̵/̵w̵i̵j̵z̵i̵g̵i̵n̵g̵ ̵k̵a̵n̵ ̵d̵i̵t̵ ̵v̵e̵r̵o̵o̵r̵z̵a̵k̵e̵n̵.̵
̵I̵k̵ ̵z̵i̵e̵ ̵w̵e̵l̵ ̵d̵a̵t̵ ̵m̵i̵j̵n̵ ̵c̵o̵l̵l̵e̵g̵a̵'̵s̵ ̵g̵i̵s̵t̵e̵r̵e̵n̵ ̵j̵e̵ ̵a̵b̵o̵n̵n̵e̵m̵e̵n̵t̵ ̵g̵e̵w̵i̵j̵z̵i̵g̵d̵ ̵h̵e̵b̵b̵e̵n̵.̵ ̵W̵a̵s̵ ̵d̵a̵t̵ ̵d̵e̵ ̵w̵i̵j̵z̵i̵g̵i̵n̵g̵ ̵d̵i̵e̵ ̵j̵e̵ ̵b̵e̵d̵o̵e̵l̵d̵e̵ ̵o̵f̵ ̵w̵i̵l̵ ̵j̵e̵ ̵h̵i̵e̵r̵n̵a̵a̵s̵t̵ ̵n̵o̵g̵ ̵i̵e̵t̵s̵ ̵a̵n̵d̵e̵r̵s̵ ̵w̵i̵j̵z̵i̵g̵e̵n̵?̵

*edit: verkeerd gekeken


Pardon?

Je collega gister vroeg wat ik wilde en toen ik dat zei kreeg ik een belerende reactie; zo'n wijziging zou niet kunnen.

Ik heb gisteren daarom ook geen bestelling geplaatst. Er is ook - zoals gewoonlijk - geen mail gestuurd. Ik zie nu zelf ook niks anders dan anders.

En waarom staat er dat er onderhoud gepleegd wordt als dit volgens jou dus helemaal niet het geval hoeft te zijn?

 

Android melding

 


Oh excuses, ik had niet goed gekeken. Als je wilt kijk ik graag even met je mee. Het adres in je profiel lijkt niet te kloppen. Kan het zijn dat daar een typfout in staat?


Ik zie geen adres. Wel een postcode- huisnummercombinatie die klopt.


Ah ik kan hem nu wel vinden, ik weet niet precies waar dit mis ging.

De reden waarom je nu niks kunt wijzigen is omdat je aansluiting deze week technisch van Telfort infrastructuur naar KPN infrastructuur gemigreerd wordt. De bedoeling is dat dit deze week nog gebeurt. Als dat achter de rug is moet je je abonnement weer kunnen wijzigen!


Ah, OK. Dat is onverwacht!

Thx!