Skip to main content
Beantwoord

Hoe log ik in op de Experia Box?

  • January 6, 2020
  • 3 reacties
  • 276 keer bekeken

Wat is je gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen op je experiabox?

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag

Beste antwoord door RBxx

Dag @Lola9999 , welkom.

Het hangt er vanaf welke Experia Box. Bij de v10A staat het Admin password op een sticker op de achterkant van het modem. Bij de anderen (v10, v9, v8) laat je de eerste keer het wachtwoordveld leeg, dan moet je vanzelf een nieuw wachtwoord bedenken en invoeren.

De gebruikersnaam is meestal (eigenlijk altijd) vast ingesteld op Admin.

Op de KPN website vind je de  handleidingen van alle Experia Boxen

Succes!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 6, 2020

Dag @Lola9999 , welkom.

Het hangt er vanaf welke Experia Box. Bij de v10A staat het Admin password op een sticker op de achterkant van het modem. Bij de anderen (v10, v9, v8) laat je de eerste keer het wachtwoordveld leeg, dan moet je vanzelf een nieuw wachtwoord bedenken en invoeren.

De gebruikersnaam is meestal (eigenlijk altijd) vast ingesteld op Admin.

Op de KPN website vind je de  handleidingen van alle Experia Boxen

Succes!


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Lola9999 . Welkom op het forum.

Zo te lezen heeft @RBxx je al van een prima antwoord voorzien. Kun je hier iets mee?

Wat is trouwens je doel, als ik vragen mag? Misschien kunnen we daar ook nog mee helpen. 

 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!