Skip to main content
Beantwoord

Hoe log je in op een 4G modem

  • September 12, 2020
  • 1 reactie
  • 786 keer bekeken

hallo hoe log  je in op de 4G modem

 

Beste antwoord door Ernst-Jan

Met een browser naar 192.168.2.252 als het om het Sagemcom modem gaat. Bij Huawei modems 192.168.8.1

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 12, 2020

Met een browser naar 192.168.2.252 als het om het Sagemcom modem gaat. Bij Huawei modems 192.168.8.1