Skip to main content
hoe maak je een netwerk met een andere computer?

wie kan mij dit makkelijk uitleggen?
Goedenavond @Luwol, bedankt voor je bericht!



Het is echt heel erg afhankelijk van jouw computer en het besturingssysteem.. Ik ga er vanuit dat je een WiFi netwerk wil 'aanmaken', zodat je op die computer gebruik kan maken van WiFi? Dat kan je het beste doen via het online stappenplan, die je hier kan vinden.



Wil dat niet lukken, kan je dan aangeven welk merk computer je hebt, en welk besturingssysteem (bijvoorbeeld Windows 7 of Windows 8 )?



Ik hoor graag van je!


oke bedankt ik ga het proberen.
nu moet ik even wachten tot de 2e computer weer in huis is
want ik heb alle stappen uitgevoerd.
ik snap alleen niet waarom het wifi-verbindingsicoontje niet wordt weergegeven.
@Luwol, bedankt! Ben je de stappen succesvol doorgekomen of ben je onderweg ergens tegenaan gelopen? En waar zoek je het WiFi-icoontje? Rechtsonder zie je als het goed is dit icoontje, en daar zie je beschikbare netwerken. Heb je geen verbinding met WiFi, staat er een rood kruis. Kan je hier misschien een screenshot van sturen en me kunnen voorzien van wat meer informatie over de computer / besturingssysteem?
ja ik heb alle stappen gehad in ieder geval dus dat is gelukt. de andere laptop is nog niet in huis dus dat weet ik niet. dus dat zal wel de reden zijn dat ik dat icoontje niet zie


verwijderd
@Luwol, het is me niet echt duidelijk of ik je nog verder kan helpen hierin. Mocht je nog vragen hebben, zou je die dan willen stellen? 🙂
zal ik doen. ik kan nu ook niet worden geholpen hierin.
bedankt in ieder geval voor de adviezen
is nu gelukt ik weet hoe het moet., daar ging het om niet het gebruiken. van mij mag mijn reactie van mijn pc weg zo niet al mijn posts in dit topic
@Luwol, fijn om te horen! Het topic kan ik helaas niet verwijderen omdat het ook andere klanten kan helpen. Maar ik zal hem wel sluiten, omdat het opgelost is 😉
ah bedankt!
....
👍

Reageer