Skip to main content
Vraag

Hoe pakt KPN storingen in wijkcentrales aan?

  • June 28, 2026
  • 0 reacties
  • 16 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoe moet ik die storingen in netwerk/wijkcentrale nu zien? Soms check je op storingen op je adres, dan komt er uit dat alles goed is, maar wanneer ik dan een check doe op de verbinding(die 2 minuten) duurt dan staat er groen vinkje bij het modem, maar niet bij het netwerk/wijkcentrale.

Wat zijn dit voor dergelijke storingen? In het algemeen bij KPN? Niet zozeer gekoppeld aan mijn adres?

Ik zag de melding ook al eerder, heb ik het ook aangegeven in een ticket, vanwege andere problemen..toen ben ik ook gebeld, en heb ook dat bericht aangegeven, kreeg een antwoord ja we hadden iets van een storing, maar dat is inmiddels hersteld..maar gisteren zag ik de fout nog. Ervaar verder weinig problemen, ja fout melding bij de opnamen, die konden niet worden geladen, na herstart box was dat ok. Gaat me er meer even om hoe ik die netwerk/wijkcentrale meldingen moet zien. Als je ze al ziet, want normaal zal je die verbinding niet veel checken, ja behalve bij problemen. KPN TV app wilde niet stappen op smart tv bijvoorbeeld(maar dat bleek een IPV6 probleem te zijn achteraf)