Skip to main content
Beantwoord

Hoe sluit ik het aansluitpunt aan op een varkenssnuit Is/ra?

• December 12, 2025
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik heb alleen een wandcontactdoos met een zogeheten varkenssnuit. Hoe sluit ik daar het aansluitpunt op KPN op aan? Ik kan het online nergens vinden

Ā 

Beste antwoord door joey92

Meestal zit er dan nog een Lasdop of een Schroef ISRA in de meterkast ergens.Ā 

deze foto met een enkele ISRA is bijna nooit de hoofdkabel. deze kabel komt meestal dan ergens vandaan waar wel de hoofdaansluiting zit.

3 reacties

JanD
Superuser
  • December 12, 2025

Beste ​@JohannesZwĀ wat voor kabel is de 1e foto, waar komt die vandaan en waar gaat die naar toe?

Als je op de 2e foto het deksel weer monteert kun je daar de stekker insteken en heb je internet.

Zie voorbeeld foto:

Ā 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@JohannesZw, welkom op de KPN Community. Wat hulp bij het aansluiten kan in dit geval geen kwaad. Al die losse draadjes. Op de foto die ​@JanDĀ heeft gepost, kun je zien hoe de draden aan elkaar verbonden moeten worden, dat is bijna identiek aan jouw eigen foto. Alle gekleurde draadjes in het varkenssnuitje en die uit de kabel steken moeten met elkaar in verbinding staan.Ā 

ErĀ zijn ook enkele monteurs hier op de community actief, dus wellicht hebben ​@joey92Ā of ​@Ik_CombineerĀ nog suggesties en hulp bij het aansluiten. Mocht je er toch niet uitkomen, kun je ook altijd een gratis installatiemonteur aanvragen via: KPN Installatiegarantie

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • December 16, 2025

Meestal zit er dan nog een Lasdop of een Schroef ISRA in de meterkast ergens.Ā 

deze foto met een enkele ISRA is bijna nooit de hoofdkabel. deze kabel komt meestal dan ergens vandaan waar wel de hoofdaansluiting zit.