Skip to main content

Ik wil mijn tv aansluiten alleen ik zit een beetje met mijn glasvezelkastje.

In m’n ouderlijk huis heb een kastje met 3 poorten.

1 oranje kabel

2 rode wan

3 power voor in het stopcontact.

Nu heb ik er 1 hangen van Reggefiber maar daar komt alleen de oranje kabel uit.

Verder zijn er naar mijn mening geen overige poorten.

Hoe kan ik nu dan de modem en het kastje met elkaar verbinden? 

(De foto is van internet, maar het is precies zn kastje)

Zit er wel een netvoeding bij @JAH1993 , plaats anders eens een foto van jouw kastje met de zichtbare aansluitingen s.v.p.

Dit is echt precies hoe het er hangt…

Ik denk dat dit nog geen glasvezelkastje is. Wat u ziet is gewoon een afdekkapje. Dat moet nog vervangen worden door een glasvezelkastje. Het bovenste donker grijze gedeelte. Bel maar naar KPN voor een monteur zou ik zeggen: 0800-0402. 

Zo moet het worden:

Dit is echt precies hoe het er hangt…

Maak eens een foto van de aansluitingen.

Heb je het kastje op de stroom aangesloten en welke lampjes branden er dan, wij weten niet meer dan wat jij vertelt of laat zien @JAH1993 , dus alle extra info is welkom.

En een foto vertelt meer dan 1,000 woorden.

Nu je het zegt, zie ik het inderdaad zo op alle foto’s. Dankjewel! Ik ga gelijk even bellen :)

Nu je het zegt, zie ik het inderdaad zo op alle foto’s. Dankjewel! Ik ga gelijk even bellen :)

Laat s.v.p. de goede afloop even weten @JAH1993 

Laat s.v.p. de goede afloop even weten @JAH1993 

Ik heb KPN gebeld en die veranderen die meeste oude kastjes nu met hun eigen glasvezelkastje. Hij kan pas eind augustus langskomen dus ik krijg nu tot die tijd een Dock en Digitenne

Ik heb KPN gebeld en die veranderen die meeste oude kastjes nu met hun eigen glasvezelkastje. Hij kan pas eind augustus langskomen dus ik krijg nu tot die tijd een Dock en Digitenne

Fijn dat de situatie helder is nu @JAH1993! Jammer dat het nog tot eind augustus gaat duren tot je van je normale abonnement gebruik kunt maken, maar wel mooi dat je dan direct een helemaal nieuw glasvezelkastje krijgt 👌🏼

Reageer