Skip to main content
Vraag

Hoe sluit ik mijn pairbonding V10 aan op het 4-pen IS/RA punt?

• January 26, 2026
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Goedendag, wij zijn overgestapt naar KPN. Er ligt hier nog geen glasvezel. Maar wij hebben de experia box v10 ontvangen. Hierbij een Y kabel voor pairbonding.  Maar wij hebben hier geen aansluiting voor. Wij hebben nog een 4 pen telefoon aansluitpunt. Dus met een telefoonadapter kan ik een rj11 kabel aansluiten op het modem. Alleen brand dan alleen het L1 lampje en niet L1 en L2 samen. Kan ik op deze manier wel gewoon gebruik maken van het netwerk?  Helaas is er op voorhand niets aangegeven over wat voor aansluiting wij un huis hebben. Ik hoor het graag. Mvg Ivo 

4 reacties

JanD
Superuser
  • January 26, 2026

Beste ​@Ivo1983 om een installatiemonteur van KPN vragen, die past het voor je aan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2026

Bedankt voor je reactie,

Is een installatie monteur kosteloos, had dit niet geselecteerd bij aanvraag omdat ik niet had verwacht iets te moeten aanpassen.  

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 26, 2026

Je kunt de aansluiting wel gebruiken maar dan heb je de helft van de haalbare snelheid. 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 26, 2026

Bedankt voor je reactie,

Is een installatie monteur kosteloos, had dit niet geselecteerd bij aanvraag omdat ik niet had verwacht iets te moeten aanpassen.  

De installatiemonteur is gratis!