Skip to main content

Ik verhuis binnenkort naar een nieuw adres. Omdat er op mijn nieuwe adres al een werkende KPN glasvezelaansluiting zit aanwezig overweeg ik om van Ziggo naar KPN over te stappen. Het is daarbij voor mij zeer gewenst dat er op de nieuwe internet aansluiting naast een IPv4 adres ook een IPv6 adres wordt meegeleverd.

XS4ALL levert standaard aan al zijn (nieuwe) klanten naast een IPv4 adres ook een IPv6 adres. Bij KPN is IPv6 nog niet overal uitgerold. Aangezien XS4ALL toch volgend jaar wordt geïntegreerd in KPN overweeg ik dan maar gelijk bij KPN een abonnement af te sluiten.

Zover ik heb begrepen kan de nieuwe Experiabox 12 nog niet overweg met IPv6 maar is dat voor mij geen probleem. Ik ben toch van plan en om mijn eigen router te gebruiken die wel IPv6 ondersteuning heeft ook werkt op een KPN glasvezel aansluiting. Belangrijk is dan natuurlijk wel dat KPN dit IPv6 adres dan ook wel meegeleverd op deze voor mij nieuwe aansluiting.

Graag een reactie op mijn vraag.

Beste KPN forum moderator.

Hierbij mijn verzoek om dit bericht in zijn geheel te verwijderen. Er is al een antwoord gekomen in het subforum Internet van dit forum.