Skip to main content

Ik kreeg gisteren 20/8 2024 een kaartje in de bus dat ik met verlengen van abonnement internet [ en tv ] een cadeaubon zou kunnen ontvangen mits die nog voorradig is .

Nu is mijn vraag moet je dan ook [ verplicht ] tv erbij nemen om hiervoor in aanmerking te komen ?

Heb alleen hussel  omdat er op mijn adres geen glasvezel is s mss wel nooit komt ] .

Ik zou ook geen tv nemen omdat , ik dus ergens niet veel tv  kijk en dat doe via NPO 1-2-3 op mijn pc .

Ik heb dan wel verlengd tot 19 aug 2026 maar nog geen email gehad hiervan . 

Zou fijn zijn als er wat uitleg mogelijk is over hoe het nu precies zit . 

Hallo @Poochie ,

Nee hoor, TV is niet verplicht. TV is een aanvullende optie. 
 

Je kunt eventueel in MijnKPN controleren of het verlengen is gelukt. Het verzenden van het cadeau kan een paar weken duren. 
 

Wil je een bevestiging van KPN? Bel dan vanaf 8.00 met het gratis nummer 0800-0402. 


Heb hem ook gehad helaas werkt hij niet bij mij heel jammer 


@Tasja72 de code scannen werkte bij mij niet dus heb ik het gedaan via kpn.com/coolblue .

 


Maar ze zijn niet helemaal wakker bij KPN. Ik ken iemand die heeft hem ook ontvangen maar in februari verlengd voor 1 jaar met tv+. Dus dan zou dit niet mogelijk zijn want ze kan niet verlengen.


Ik heb geen idee wat er nu bij KPN wel of niet goed gaat - vind het alleen wel vreemd dat je dus na verleng geen email ontvangt ondanks dat het er wel staat dan , En dat je dus maar zelf hun moet gaan bellen voor een bevestiging zoals Noordzee dan in het antwoord zei .


Hallo @Poochie ,

Nee hoor, TV is niet verplicht. TV is een aanvullende optie. 
 

Je kunt eventueel in MijnKPN controleren of het verlengen is gelukt. Het verzenden van het cadeau kan een paar weken duren. 
 

Wil je een bevestiging van KPN? Bel dan vanaf 8.00 met het gratis nummer 0800-0402

@Poochie 

Heb je de verlenging inmiddels kunnen terugvinden in MijnKPN? 


Hi allen, je vind de actie terug op kpn.com/coolblue. Het is niet per sé nodig om TV bij dit verlengaanbod te kiezen:

Het actieaanbod geldt voor geselecteerde klanten die hun huidige Internet (en TV) abonnement met 1 of 2 jaar verlengen.

 

Alle actievoorwaarden vind je hier.


ik zie wel een datum staan van  19 augustus 2026 bij  mijn producten 

  • Type abonnementHussel Internet 200 Mbit/s
  • Einddatum contract19-08-2026

Heb gisteren gebeld maar helaas heb ik er weer niets aan mijn abbonement is pas verlengd.was wel leuk geweest. 


Die code werkt helemaal niet..…

Ik kan geen cadeaubon kiezen,  kom direct in mijn abonnement. 

 


mayan ga anders naar kpn.com/coolblue dat staat ook op kaartje voor als code niet wil


Poochie, ook dat werkt niet. Sta nu in de wacht met de klantenservice. Wisten niets van deze actie...


Nou blijkt dat er veel mensen zijn die zo'n kaart hebben ontvangen die het niet hadden moeten ontvangen. 

Was een 'foutje'.

Wil er wel bijzeggen, dat de callcenteragent erg vriendelijk en begripvol was. Snap dat hij er ook niets aan kan veranderen. 

Erg slordig KPN zelf! Misschien dat ze met een oplossing komen met dit dooie vogeltje? Kind hier had de bon al uitgegeven..😉


Nou dat is dan idd wel best groot foutje naja ik zie wel wat er komt of niet komt .


Reageer